Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wymiana dekodera z Sagemcom WHD80 na Samsung ICU 100


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6514
  • 15891
  • 84

Wymiana dekodera z Sagemcom WHD80 na Samsung ICU 100

ok to miałeś szczęście 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Wymiana dekodera z Sagemcom WHD80 na Samsung ICU 100

To już zależy od kilku czynników takich jak:
1) czy w Twojej lokalizacji jest możliwość techniczna korzystania z tego dekodera? tylko koło 95% adresów ma taką możliwość
2) możliwości i uprawnienia sprzedawcy na robienie czegoś poza punktem 3
3) scenariusze wymian

Nic na życzenie nie ma. Może kiedyś wprowadzić procedurę na wymianę "na życzenie", na dziś jej nie ma.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 26
  • 11
  • 0

Wymiana dekodera z Sagemcom WHD80 na Samsung ICU 100

To bez problemu powinno śmigać aż miło.

Ten dekoder wiadomo, że nie ściąga wszystkich treści w 4k. 

Na razie to jest może ze dwa kanały w 4k. Za to wszystkie inne full hd skaluje do 4k i dużo lepiej to wygląda.

Za raz się zaczną tłumaczyć, funbox 2.0 nie obsługuje dekodera Samsunga ICU 100 co jest kompletną bzdurą. Większość ludzi pracujących w Orange nie ma pojęcia nawet co mają w ofercie.

Za przykład podaje możliwość wydzierżawienia dysku pvr do dekodera. Na infolini twierdzą, że nie ma ją takiej opcji w ofercie. Normalnie śmiech na sali.

 


Screenshot-2017-12-27 Orange Polska.png

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Wymiana dekodera z Sagemcom WHD80 na Samsung ICU 100

Jeśli kiedyś Orange zdecydujesz się na ujednolicenie obsługi sprzedaży usług stacjonarnych, to nie będzie takich "kwiatków". Bo każdy sprzedawca może coś niestety coś innego.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 26
  • 11
  • 0

Wymiana dekodera z Sagemcom WHD80 na Samsung ICU 100

Chore. To normalnie co trzeba zrobić? Rozwiązać umowę i na nowo podpisać? Śmiechem bym ich zabił. To w końcu dla kogo są te dekodery? Dla użytkowników do 80mb/s niby nie. Dla stałych klientów też nie. Można pisać do rzecznika, żeby się przyglądnął w razie czego tej sytuacji.

Tu jest link do kontaktów i na samym dole jest "rzecznik klientów Orange".

https://www.orange.pl/view/kontakt

Może on coś wskóra.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Wymiana dekodera z Sagemcom WHD80 na Samsung ICU 100

A można pisać i do wszystkich świętych... wszyscy decydenci w Orange o tym wiedzą i sami przecież tworzą takie wytyczne.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 26
  • 11
  • 0

Wymiana dekodera z Sagemcom WHD80 na Samsung ICU 100

Próba nie strzelba. Może jak raz się uda. Ja też spędziłem nad tym kilkanaście dni. To już chyba dla świętego spokoju mi dali, żebym się od czepił.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 26
  • 11
  • 0

Wymiana dekodera z Sagemcom WHD80 na Samsung ICU 100

Najlepiej wymianę załatwiać przez dział pomocy technicznej, a nie prosić o wymianę działającego dekodera w dziale sprzedaży sprzętu. Jest zasada, że nie wymienia się czegoś co działa. Oni właśnie taką zasadą się kierują.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1785
  • 2350
  • 103

Wymiana dekodera z Sagemcom WHD80 na Samsung ICU 100

@Piotrekk85 ale ja czegoś tutaj nie rozumiem. Hipotetycznie mam światłowód sprzed ery kanałów 4K ze sprzętem bez obsługi 4K(dekoder WHD/UHD). 

Sytuacja

a) Podwyższam na pakiet bogaty w trakcie trwania starej umowy i nie mogę oglądać Eleven w 4K, ponieważ nie wymienią mi sprzętu?

b)Chcę przedłużyć umowę na nowych warunkach INT 100/300/600 + komórka + TV Optymalny i nie mogę oglądać Festival 4K, ponieważ wymiana sprzętu nie wchodzi w grę ?

 


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6514
  • 15891
  • 84

Wymiana dekodera z Sagemcom WHD80 na Samsung ICU 100

tak dokładnie tak jest starzy abonenci są olewani