- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa esim dla oppo watch lte
Jakiś miesiąc temu uruchomiłem sobie usługę esim połączyłem z moim nowym zegarkiem. Wszystko śmigało w najlepsze. Mogłem chodzić i dzwonić bez telefonu. Po upływie miesiąca dostałem informację, że qr nie został pobrany i usługa będzie wyłączona jeśli tego nie uczynię. Uznałem to za błąd systemu, bo w końcu wszystko u mnie działało. Jednak faktycznie usługa się wyłączyła. Od dwóch tygodni próbuje aktywować ją ponownie, jednak podczas skanowania qr wyskakuje mi cały czas "błąd nieznany". Support mówi, że nie ma wsparcia dla oppo i że nie mogło mi to działać. W sklepie orange jest w sprzedaży dokładnie ten sam model oppo, gdzie jasno dane jest do zrozumienia, że esim działa. Także nie wiem komu już wierzyć.
Wyłączenie usługi zbiegło się w czasie z przedłużeniem umowy i zmianą taryfy. Nie wiem co mam robić, bo zegarek bez esim stał się dla mnie bezużyteczny. Przejście do orange też, bo zrobiłem to ze względu na tą usługę.
Po swojej stronie usunąłem stary profil esim, przywróciłem ustawienia fabryczne, przeinstalowałem aplikacje wear os w telefonie i nadal nic.
Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co mógłbym zrobić, z góry dziękuję za pomoc.
________________
*Temat przeniesiony z działu "Inna oferta" - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa esim dla oppo watch lte
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa esim dla oppo watch lte
Dzięki. Są jakieś informacje kiedy usługa będzie rozszerzana o nowe modele?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa esim dla oppo watch lte
Zwykle takie info nie jest udostępniane wcześniej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa esim dla oppo watch lte
Taka ciekawostka. Dzisiaj spróbowałem dodać profil esim mojego drugiego firmowego numeru, żeby dowiedzieć się czy faktycznie to jest wina urządzenia. Poszło bez problemu. Także problemy z profilem esim są po stronie Orange, a smartwatche na Wear OS mimo, że nie jest to napisane na stronie są wspierane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa esim dla oppo watch lte
Cześć,
Interesuje mnie temat użyteczności eSIM na OPPO Watch. Bardzo podoba mi się ten zegarek i "spełnieniem marzeń" było by wychodzić z domu bez telefonu.
Czy dobrze zrozumiałem, że na innym numerze eSIM zadziałał z OPPO i teraz już możesz wykonywać połączenia?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa esim dla oppo watch lte
Na oficjalnej stronie Orange jest informacja o wsparciu dla Oppo Watch:
@szader czy sprawdzałeś może usługę ponownie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługa esim dla oppo watch lte
Nie sprawdzałem na głównym numerze. Boję się, że jak odłącze obecny profil esim, który działa to będę miał później problem z podłączeniem jakiegokolwiek numeru. Mój przypadek może być odosobniony, bo nie znalazłem w internecie kogoś kto by się borykał z podobnym problemem, więc myślę, że śmiało możesz kupować. Ja na drugim numerze firmowym działam od marca bez problemu.