- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TicWatch 4 LTE eSIM - nie mogę dzwonić i wykonywać połączeń
Dzień dobry, od ubiegłego roku mam problem z esim w moim zegarku. Nie wiem do kogo zwrócić się o pomoc. Biuro obsługi nie potrafi mi pomóc. Około roku temu kupiłem prepaid Orange, zadzwoniłem do BOK, dostałem na pocztę kod QR, zainstalowałem w smartwatch ticwatch 4g lte esim i wszystko idealnie działało. Od kilku miesięcy nie mogę wykonywać i odbierać połączeń na zegarku. Mogę tylko odbierać i wysyłać smsy i korzystać z internetu. Brakuje mi bardzo tej usługi na zegarku bo dzięki niej nie musiałem być związany na stałe z telefonem. Czy jest na ten problem jakąś rada? Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję
___________________
*Post wydzielony z tematu "Esim - TicWatch 4 LTE" - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TicWatch 4 LTE eSIM - nie mogę dzwonić i wykonywać połączeń
@tosiek8 poczytaj, może na coś wpadniesz...
https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Apple-Watch-problem-z-eSIM/m-p/151786
https://support.google.com/wearos
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TicWatch 4 LTE eSIM - nie mogę dzwonić i wykonywać połączeń
Dziękuję, pocztam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
TicWatch 4 LTE eSIM - nie mogę dzwonić i wykonywać połączeń
@tosiek8 czy przed momentu zauważenia problemów z połączeniem głosowym były jakieś aktualizacje oprogramowania zegarka?
Kolejna sprawa, czy mas gdzieś specyfikację techniczną, aby sprawdzić, czy zegarek obsługuje inne sieci niż tylko LTE? Czy zegarek obsługuje VoLTE?
Podejrzewam, że problem z brakiem możliwości wykonywania połączeń głosowych może wynikać z powodu aktualizacji oprogramowania i nieprawidłowym funkcjonowaniem VoLTE. Warto by było sprawdzić w Orange na infolinii, czacie, czy VoLTE na danej karcie SIM działa prawidłowo oraz również poprosić o pomoc i diagnozę problemu producenta zegarka.
Sugerowałbym jeszcze wymianę karty eSIM. Można to samodzielnie wykonać na koncie Mój Orange po zalogowaniu przez www.