- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telewizor Samsung TV 55" UE55AU7192
Czy ktoś z was posiada ten telewizor? Zakupiłem go w ramach przedłużenia umowy - nie znalazłem również opinii na jego temat, dzisiaj doszedł - chciałem zapytać z czego wynika nachylenie telewizora po montażu na stopkach - czy jest to jakaś wada seryjna czy żart? Przecież telewizor jest przechylony do przodu o dobrych kilka cm i wygląda jakby miał się zaraz wywrócić. Czy obowiązkiem/nowym trendem jest wiązanie go linami do ściany?
Dzięki za odp...
Pomijam fakt, że chciałem skorzystać z formularza kontaktowego i nie znalazłem go nigdzie...
__________________
*Post poddany edycji zgodnie z netykietą - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telewizor Samsung TV 55" UE55AU7192
Jak Ja Cię nie chce martwić, ale chyba TV samsunga tak mają z tego wynika. Sam mam już dziadka UE48H64 z 2014 roku i od początku był taki nachylony ku przodowi, tym niemniej bez problemu służy do dnia dzisiejszego, a z perspektywy łóżka tego nachylenia nie odczuwam 😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telewizor Samsung TV 55" UE55AU7192
@dnarec bynajmniej nie chcę obrażać Ciebie ani Twojej inteligencji, ale mam pytanie czy nóżki zostały zamontowane odpowiednio, z tego co pamiętam to są na nich oznaczenia L i R (prawa i lewa), jeśli tak to czy nie ma możliwości regulacji na wkrętach (w podstawie montowanej po środku była taka możliwość).
Jeżeli chodzi o kontakt z Orange to polecam czat z infolinią, możesz również podpytać społeczność o to nachylenie na oficjalnym forum Samsung Members.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telewizor Samsung TV 55" UE55AU7192
Tak oczywiście, wszystko zgodnie z instrukcją, ale wygląda na to, że będe musiał poszukać tej linki i faktycznie wkręcić dwie śruby i wiercić dziury w ścianie na jakieś haki...
A tak już całkiem pryz okazji, czy orange tak dba o klienta że zlikwidowali formularz kontaktowy poza godzinami pracy - zostaje MAX...bezużyteczny zresztą...
Forum, aby ludzie pomagali sobie nawzajem. To jakaś akcja okrajania pracowników?
Pzdr.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telewizor Samsung TV 55" UE55AU7192
Byłem jeszcze wczoraj u kolegi w sklepie sieciowym i już na ekspozycji widać że tym się charakteryzują...
___________
* Wpis poddany edycji - Netykieta - moderator Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telewizor Samsung TV 55" UE55AU7192
Podłóż jakieś dwie książki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telewizor Samsung TV 55" UE55AU7192
Dzięki, nie skorzystam, może podłoż sobie u siebie po cegłówce.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telewizor Samsung TV 55" UE55AU7192
@dnarec https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic917726.html
Za dawales pytanie Samaungowi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telewizor Samsung TV 55" UE55AU7192
A więc sprawa jest oczywista i niezaskakująca. Samsung upchnął Orangowi trefną serię na wabik promocyjny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telewizor Samsung TV 55" UE55AU7192
Druga sprawa to czy operator wiedział (a jeśli nie to już wie) o wadzie sprzętu i dlaczego go nadal ma w ofercie i telewizor nie został wycofany ze sprzedaży 🤔.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »