- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telewizja naziemna w Samemcom UHD88 - brak wszystkich kanałów
@pawlis11ale czego nie zrozumiałeś w poście kolegi @ketrasaArtur ? Te dekodery nie są w stanie odebrać nic spoza multipleksów 1, 2 i 3. W zasadzie to by było na tyle. Możesz po prostu kupić oddzielny dekoder do telewizji naziemnej i podpiąć go osobnym kabelkiem do TV i do niego podłączyć tę antenę.
Obawiam się że to tak naprawdę jedyne rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telewizja naziemna w Samemcom UHD88 - brak wszystkich kanałów
Oczywiście była informacja taka na początku, a potem pojawiła się propozycja resetu urządzenia z poziomu pilota. Potrafię czytać ze zrozumieniem. Każdemu daję "lajka" (choć uważam tzw. "lajki" za głupie), bez względu czy mi pomógł czy nie, ważne że odpowiedział, ale podobno jakieś punkty się dostaje, więc co mi szkodzi dać jedynie tyle, ile od siebie mogę, i podziękować za jakąkolwiek odpowiedź?
Na innym forum pisano o aktualizacji oprogramowania. W Orange w kanałach telewizji naziemnej jeszcze "Opis niedostępny" się wyświetla, kiedy chcę sprawdzić streszczenie 🙂 Tak być nie powinno. Ja wiem, że dekoder nie działa w standardzie DVB-T2, ale DVB-T tak. Czy Orange zrobiło jakiekolwiek poczynania w tym kierunku, żeby dało się dobierać MUX-8? Tak trudno zrobić łatkę oprogramowania dla wiernych od lat klientów TPsy. Ich obietnica powinna być dotrzymana, skoro zwykły stary dekoder spełnia te funkcje. Jeśli tak się nie stało, to może rzecznik ochrony konsumenta się wypowie?
Trzy piloty do telewizora? Też mi coś... Zmienię telewizor chyba w przyszłym roku, ale na razie wolę korzystać z tego, co jest - dwa dekodery (po pilocie każdy) i zasilacz i telewizor, podłączone do prądu.
Temat wciąż aktualny i nierozwiązany. Jeszcze raz pytam tutejszych techników-forumowiczów - którzy sugerowali, że da się odbierać te kanały. "Nie da się" musi mieć swoje oficjalne uzasadnienie. I nie brońcie zaciekle firmy, tylko prawda i tylko prawda... Oni tylko jak jest problem, to na forum odsyłają. Wciskać chińskie pudła na korzystną dla nich umowę idzie im łatwo, wydzwaniają, a jak się dzwoni do nich i czeka niemiłosiernie długo, to nic a nic nie zrobią. Jedyna rada: zajrzyj Pan na forum. No kino! 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telewizja naziemna w Samemcom UHD88 - brak wszystkich kanałów
Raczej nie i nie planują
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telewizja naziemna w Samemcom UHD88 - brak wszystkich kanałów
Porozmawiam z nimi. To takie trudne dla programisty? Tak przeglądam inne wątki - nie tylko ja o to zabiegam. A co ze zwodzeniem miłośników TEPSY... Tak się traktuje abonentów? Na szczęście mam umowę na czas nieokreślony, mogę ją zerwać, kiedy tylko chcę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telewizja naziemna w Samemcom UHD88 - brak wszystkich kanałów
@pawlis11napisał(-a)Porozmawiam z nimi. To takie trudne dla programisty? Tak przeglądam inne wątki - nie tylko ja o to zabiegam. A co ze zwodzeniem miłośników TEPSY... Tak się traktuje abonentów? Na szczęście mam umowę na czas nieokreślony, mogę ją zerwać, kiedy tylko chcę.
Zapewniam że rozumiem Twoje rozgoryczenie. Wszyscy chcielibyśmy być młodzi, piękni i bogaci i jeszcze żeby usługi Orange działały tak jak chcemy. Niestety rzeczywistość jest nieco inna (choć akurat niekoniecznie w związku z usługami Orange).
Jeśli masz możliwość porozmawiania z programistami zatrudnionymi w Orange to zupełnie niepotrzebnie fatygowałeś sie na to forum (NO). Tutaj bywają przede wszystkim inni klienci operatora (tego, który tak Cię rozdrażnił swoją opieszałością w aktualizowaniu oprogramowania użyczanych klientom dekoderów). Jako tacy możemy podzielić się doświadczeniami, coś doradzić i czasami poprzez to realnie pomóc. Ale zupełnie nie odpowiadamy za poczynania operatora.
Osobiście jest mi też absolutnie wszystko jedno czy zakończysz współpracę z Orange czy nie.
Reasumując: co prawda kierujesz swoje żale pod niewłaściwy adres, ale OK, jeśli miało Ci to ulżyć to przyjmij też wyrazy współczucia i solidarności. Natomiast jeśli chciałeś pomocy to rozważ otrzymane sugestie, bo na aktualizację oprogramowania dekodera raczej się nie doczekasz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Telewizja naziemna w Samemcom UHD88 - brak wszystkich kanałów
Nie założyłem konta dopiero teraz i po to, by się żalić.
Gdybym nie był sympatykiem TEPSy od wielu, wielu lat, to już dawno by mnie tu nie było. Orange wysługuje się ludźmi, którzy są tu i Orange wierzy, że jakaś dobra osoba w sposób miły i przystępny wytłumaczy i za nich będzie tłumaczyć się z błędów i udzielać pomocy w konfiguracji sprzętu, naprawy, z kolei od samej firmy można liczyć co najwyżej na pomoc... w przedłużeniu umowy. A ci co pomagają i mają dobre chęci (chwała im za to!), zdobywają punkty. W każdym razie: nigdy nie obwiniam za problemy z siecią i sprzętem Orange forumowiczów, bo to jest bez sensu - wiadomo. Za chęć pomocy?
A skoro mowa o forum, to zdarzy się i osoba, która zachowuje się cwaniacko i być może jest bezpośrednio związana z marką - są tu też z pewnością jej pracownicy.
Ogólnie rzecz biorąc, wg mnie nie ma problemów, których nie da się rozwiązać. Szczególnie jeśli mowa o budowaniu relacji między klientelą a marką.
Jestem zdania, że lepiej być w sieci francuskiej, do której należą przewracające, spróchniałe się słupy telefoniczne ze zwisającym kablem, stwarzające zagrożenie na drogach, niż płacić abonament jakiemuś konkurencyjnemu dzierżawcy tych "linii". Zawsze mogę odejść, ale właściwie nie mam wyjścia, mieszkając tam, gdzie mieszkam.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »