- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU 100 - włączanie
Podmiana kabla hdmi i zmiana gniazda wejściowego nic nie zmienia dalej to samo
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU 100 - włączanie
@Krzysztof018a A jaki to TV? Czy ma też inne urządzenia podpięte po HDMI? Wygląda jakby nie od razu orientował się że idzie sygnał z tego portu... Może "domyślny" port HDMI w TV da się ustawić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU 100 - włączanie
[LG] webOS TV UK6750PLD
Po wymianie dekoder normalnie działał, a po aktualizacji tak się dzieje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU 100 - włączanie
Czasem tak bywa że aktualizacja zamiast coś poprawić to psuje lub jedno naprawi a drugie spartoli, właśnie dlatego programiści powinni zostawić otwartą furtkę powrotu do poprzedniej wersji softu, zanim zostanie wydana poprawka nowej wersji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU 100 - włączanie
@Krzysztof018a: właśnie dostałem ICU100 i niczego takiego jak opisujesz nie obserwuję. O jakiej aktualizacji piszesz? Którą wersję oprogramowania ma Twój ICU100?
Wspomniałeś że obraz czasem jest całkiem różowy... To dość zdecydowanie wskazuje na uszkodzenie kabla bądź gniazdka HDMI.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU 100 - włączanie
@j131 być może i prawdopodobnie jest jak mówisz niech @Krzysztof018a sprawdzi wszystkie połączenia i ustawienia sprzętu, w ten sposób eliminując potencjalne problemy jeżeli wszystko gra to pozostanie wymiana dekodera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU 100 - włączanie
SAMSUNG_ICU100_stbdak_02.15.40 17.07.2020 16:10:43
Sprawdzałem na innych kablach hdmi i portach w tv bez zmian
Gdy wymieniłem dekoder po podłączeniu włączył się normalnie wystarczyło nacisnąć tylko jeden raz,
teraz trzeba kilka razy aby się włączył po pobraniu aktualizacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU 100 - włączanie
@Krzysztof018a: ponawiam pytanie: jakiej aktualizacji? Tzn. widzę wersję, ale kiedy miała miejsce ta aktualizacja? To oprogramowanie które mamy (u umnie raportuje to samo) było aktualizowane w lipcu, jeśli wierzyć diagnostyce... Czyli dość dawno... I od tego czasu masz problem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU 100 - włączanie
@Krzysztof018a: może sprawdź co jest w ustawieniach HDMI, ewentualnie spróbuj zmienić z "auto" na rozdzielczość której się TV "bardziej" spodziewa...
Resetu z tego menu już próbowałeś?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung ICU 100 - włączanie
Już kilka miesięcy będzie jak trzeba tak włączać parę razy aby się uruchomił
przez tą pandemie nie było jak wymienić i ostatnio się udało wymienić dekoder
Zrobiłem ponownie reset z tego menu zobaczymy co będzie