Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Samsung ICU 100 - problem z trybem Eco po ostatniej aktualizacji firmware.

ROZWIĄZANE

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14250
  • 58576
  • 711

Samsung ICU 100 - problem z trybem Eco po ostatniej aktualizacji firmware.

@w4ld Może warto się pochylić i pomarudzić?? Jakiś ekspert AMA by się przydał 🙂


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 406
  • 1673
  • 4

Samsung ICU 100 - problem z trybem Eco po ostatniej aktualizacji firmware.

@w4ld Po tej akcji twoje zgłoszenie zamknęli czy jest otwarte i nadal będą się zajmować?


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 79
  • 301
  • 0

Samsung ICU 100 - problem z trybem Eco po ostatniej aktualizacji firmware.

@Luki555 Zrealizowane, niestety...


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 406
  • 1673
  • 4

Samsung ICU 100 - problem z trybem Eco po ostatniej aktualizacji firmware.

Mi konsultant na czacie napisał że przekaże to "informatykom" do sprawdzenia co to może powodować, że tak jest. A smsem dostałem info że w ciągu 36 godz zrealizują ciekawe jakie ja dostanę info.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29507
  • 271

Samsung ICU 100 - problem z trybem Eco po ostatniej aktualizacji firmware.


@w4ldnapisał(-a)

@Luki555 Zrealizowane, niestety...


No i to jest cała infolinia, zrobili zdalny reset i myślą że sprawa załatwiona, mogli się chociaż odezwać czy ten zabieg pomógł, a tak najlepiej zamknąć zgłoszenie i odhaczyć jako zrealizowane, najważniejsze że słupki w statystykach się zgadzają, plany zrealizowane i można odebrać premię, a Ty kliencie płać i dalej siedź z błędem, ewentualnie skieruj kroki do forumowiczów NO, bo jak to się mówi "gdzie infolinia nie może tam forum NO pomoże".


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 406
  • 1673
  • 4

Samsung ICU 100 - problem z trybem Eco po ostatniej aktualizacji firmware.

To też zależy od osoby I na kogo się trafi jeden będzie się upierał przy resetach a inny konsultant się zainteresuje i przekaże dalej do techników żeby to sprawdzili. Jak widać nie wszyscy na infolinii tak postępują jak się trafiło @w4ld 

Aż mnie ciekawi co usłyszał @ptr1 zgłaszając to


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 116
  • 421
  • 0

Samsung ICU 100 - problem z trybem Eco po ostatniej aktualizacji firmware.

Na szczęście trafiłem na rozgarniętego konsultanta, który wysłuchał dokładnie opisu problemu i bez zbędnego testowania wszystkich kroków „wg procedury” przekazał sprawę do techników.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 79
  • 301
  • 0

Samsung ICU 100 - problem z trybem Eco po ostatniej aktualizacji firmware.

Mój konsultant też twierdził,  że przekaże sprawę wyżej, do działu technicznego i dostanę standardową odpowiedź o 36 h na zrealizowanie zlecenia. Na początku sugerował wymianę dekodera ale doszliśmy do wniosku, że nie ma to sensu bo w sumie dekoder działa i moze to być błąd oprogramowania. Więc nie mogę powiedzieć, że był nierozgarnięty i mnie zbył. A to czy zdalny reset dekodera wykonał on, czy dział techniczny to tego nie wiem. Fakt, że mógł się zainteresować czy to coś pomogło.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 406
  • 1673
  • 4

Samsung ICU 100 - problem z trybem Eco po ostatniej aktualizacji firmware.

🥚Nie złe jaja wielkanocne 🥚o godz 8 dostałem smsa, że zgłoszenie jest weryfikowane a przed chwilą sprawdziłem na swoim koncie zgłoszenie a tam info, że zrealizowane ani be ani me ze strony orange nic nie wiem czy coś zostało zrobione czy będą coś robić. Ukrywają to tak samo jak z tym, że nie podają co dana aktualizacja wnosi jak wypuszczają. No nic zobaczymy co będzie dalej z tą opcją Eco w dekoderze, ale liczyłem na jakieś info ze strony orange, że dostane jeszcze.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2319
  • 8809
  • 33

Samsung ICU 100 - problem z trybem Eco po ostatniej aktualizacji firmware.

Dlaczego takie ważne jest posiadanie tego trybu eco, że aż trzeba tracić czas na infoliniach i NO, zamiast zająć się czymś pożytecznym? Albo przyjemnym?