Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Samsung ICU 100 pauzowanie i cofanie


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 2
  • 0

Samsung ICU 100 pauzowanie i cofanie

Witam. Nie widziałem tematu z tym zagadnieniem, więc zakładam, gdyż już nie wiem, co z tym fantem zrobić, a zaznaczam, że 2x na infolinii technicznej zapewniali mnie, że NIE jest to poprawna praca sprzętu. Postaram się w miarę prosto to opisać, choć trochę będzie ciężko tak idealnie to zobrazować, ale spróbujmy. Chodzi o dekoder ICU 100. Problem polega z urywaniem w pewnym momencie zapisu oglądanego kanału. Postaram się streścić, włączam TV, oglądam sobie program, cofam dajmy na to 15 minut, oglądam sobie dalej. Wszystko gra, idę do łazienki, po kanapkę, gdziekolwiek, pauzuję, pokazuje mi info "15 minut z zapisu", wracam po 5 minutach, pokazuje mi 20 minut z zapisu, logiczne, skoro wcześniej cofnąłem o 15, teraz zastopowałem na 5. Oglądam dalej. Parę minut później pauzuję, wszystko fajnie, znaczek pauzy "II" i info Z zapisu 20 minut i wracam po 10 minutach, gdzie pokazuje Z zapisu 30 minut. Wszystko jest logiczne. Przewijam sobie reklamę do przodu, dajmy na to o 10 minut i pokazuje się info Z zapisu 20 minut. Też wszystko logiczne, bo po prostu te 10 minut różnicy z programem na żywo pchnąłem najzwyczajniej w świecie do przodu.

I tu wyjaśniam, gdzie zaczyna się problem. Kiedy program oglądam dłużej, lub przewinę trochę więcej do przodu lub do tyłu po zapauzowaniu zaczyna pokazywać co raz dłuższy czas z zapisu. Tak jak przykładowo pokazuje Z zapisu 40 minut odpalam program i sobie dalej leci np. 15 minut, to po ponownym zapauzowaniu nie pokazuje 40 minut, jak powinien, a pokazuje 55 minut. Kolejne 20 minut oglądania, również po zapauzowaniu nie pokazuje 40 minut, ani nawet 55, tylko 75 minut z zapisu. Jakby gdzieś się urwała informacja o stanie zapisu na dysku i nagranie co raz bardziej "oddalało" się od programu na żywo, zwiększając różnicę w czasie. Mając Z zapisu 75 minut przewijam do przodu powiedzmy o około 10 minut, to w informacji w rogu powinienem mieć Z zapisu 65 minut, a mam 75 w ciągu dalszym, nie ubywa tej różnicy. Program leci dalej, a ta różnica rośnie, Z zapisu 80 minut, 140, 155. I teraz najfajniejsze, nawet gdy już puszczam program, żeby sobie leciał, to nagle się pauzuje sam z info np. Z zapisu 142 minuty i nie chce iść do przodu, ani przycisk play, ani przewijanie do przodu nic nie daje. Jakby po drodze zapis się gdzieś urwał w tym momencie i nie ma ciągłości. Muszę wcisnąć ten kwadracik, żeby powrócić do programu na żywo, od którego już się nie mogę cofnąć. Dysk na pewno nie jest pełny, bo to jest raptem 2h zapisu, gdzie na dysk 500GB wchodzi ileś pełnych filmów 4K, a tu jakieś zwykłe nagranie, także to odpada. Zresztą odtwarzanie przerywa różnie, 76 minut, 93, 114, 53 195, 123, 176, 84. Po prostu coś się w pewnym momencie "chrzani" i dekoder głupieje. Raz zdarzyło się tak, że sygnał leciał cały czas na żywo przez ok 3h, cofnąłem o 2 minuty i po wciśnięciu pauzy pojawiło się info Z zapisu 86 minut, skoro cały czas było na żywo, a cofnąłem teraz o 2.

 

Jak wspomniałem 2 razy kontaktowałem się z infolinią techniczną, mówili, że na pewno to nie jest poprawne działanie i w związku z tym raz wymieniono mi dekoder, raz dysk, niestety problem dalej występuje, nawet w momencie gdy podpiąłem mój prywatny dysk, który na 100% jest sprawny, problem dalej się pojawiał. Ponowiłem zgłoszenie, dziś byli u mnie technicy i powiedzieli, że faktycznie jest to błędna praca dekodera, ale NIESTETY nic nie są w stanie zrobić, bo jest to wina oprogramowania dekodera i żadna wymiana na inny nic nie da, bo wszystkie mają to samo. No i co ja mam teraz z tym zrobić? Sprzęt nie działa, jak powinien i w zasadzie nie można korzystać z tej opcji cofania i pauzowania, bo się za chwilę chrzani i trzeba wracać na siłę do oglądania na żywo. Bardzo proszę o pomoc i przepraszam za tak długą lekturę.

26 ODPOW. 26
Anonim

Nie dotyczy

Samsung ICU 100 pauzowanie i cofanie

@AmantCzy nie chodzi Ci o funkcje Timeshift ?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 2
  • 0

Samsung ICU 100 pauzowanie i cofanie

@AnonimJeśli mam być szczery, to nie znam nazwy tej funkcji, ale bardzo możliwe, że to to, bo w którymś temacie ktoś użył tej nazwy i jakby pasowało. To chodzi po prosto o oglądanie sobie np. Polsatu, leci sobie film i po prostu chcę zapauzować lub cofnąć. W granicach 20-30 minut w miarę to działa, ale gdy program zapauzuję na dłużej, lub po prostu leci sobie z tego nagrania 20 minutowego dłuższy czas, to zaczyna się cała frajda.

Anonim

Nie dotyczy

Samsung ICU 100 pauzowanie i cofanie


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 2
  • 0

Samsung ICU 100 pauzowanie i cofanie

No to już nazwaliśmy funkcję, z którą mam problem, teraz co z problemem? Występuje on również w czasie KRÓTSZYM, niż wspomniane 90 minut.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 2
  • 0

Samsung ICU 100 pauzowanie i cofanie

@Arturwidzę, że w wielu tematach pomogłeś ludziom, mogę prosić również o pomoc? Tak naprawdę, to mogę cofnąć dalej, niż 90 minut, jak to napisano w opisie funkcji TimeShift i da się więcej z tego wykrzesać, natomiast problem potrafi wystąpić również w czasie krótszym, więc na pewno nie jest to związane z maksymalnym czasem zapisu.

Anonim

Nie dotyczy

Samsung ICU 100 pauzowanie i cofanie

@Amant z tego co piszą dekoder ma trochę błędów w oprogramowaniu, obstawiam właśnie to, brand od Orange wymaga poprawek, ale to już w gestii Orange.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 11
  • 2
  • 0

Samsung ICU 100 pauzowanie i cofanie

@AnonimA można w jakiś sposób zgłosić to developerowi softa? Albo chociaż żeby Orange się tym zajęło w następnej łatce?

Anonim

Nie dotyczy

Samsung ICU 100 pauzowanie i cofanie

Tu na forum może to wyłuskają, lub osobiście poprzez czat zgłoś, nie mam dekodera to nie zgłębię tematu, jakbym miał to zgłoszenie bym zrobił, oprogramowanie jest modyfikowane, jak będą zgłoszenia to to poprawią.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

Samsung ICU 100 pauzowanie i cofanie

@Amant, dzięki za info, najpierw sprawdzimy to u siebie. A może ktoś na forum, kto ma ten dekoder też mógłby przetestować na swoim?