Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Sageme WHD80

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 7
  • 0
  • 0

Sageme WHD80

Po wyłączeniu z pilota i późniejszym włączeniu wszystkie kanały śnieżną. Słuchać tylko dźwięk. I nie ma znaczenia czy jest czy nie HD. O co chodzi?
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Sageme WHD80

@BratekTo jest efekt uszkodzenia kabla HDMI lub gniazda w TV lub dekodera.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6
Highlighted

Poziom 35, Ekspert
  • 2835
  • 4438
  • 122

Sageme WHD80

Jeśli technologia sat, trzeba sprawdzić instalację i ustawienie anteny...sprawdź w ustawieniach dekodera moc sygnału... można też spróbować wyłączyć dekoder na kilka minut z sieci i ponownie uruchomić...jezeli bedzie bez zmian może być konieczna wymiana...

@edit. Jakim kablem podpięty jest dekoder do tv? Jeżeli HDMI, warto też sprawdzić kabel...
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Sageme WHD80

@BratekCzy ten obraz wygląda mniej więcej tak?

8772291100_1343631462.jpg

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 7
  • 0
  • 0

Sageme WHD80

Dokładnie tak samo.
Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 7
  • 0
  • 0

Sageme WHD80

Podpięty hdmi, jakość sygnału 100%. Po wyłączeniu i włączeniu wraca do normy do pierwszego wyłączenia z pilota. Czyli kibel.
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Sageme WHD80

@BratekTo jest efekt uszkodzenia kabla HDMI lub gniazda w TV lub dekodera.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 2314
  • 3654
  • 119

Sageme WHD80

@Bratek
prosimy o rozważenie...

Pokaż szczegóły
takiej pięknej zasady społecznościowej 😉
agitacja.jpg