- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Monitoring Kenik - nie działa w Orange
Witajcie.
Mam na działce zamontowany monitoring firmy Kenik. W rejestratorze zamontowana jest karta SIM na internet z sieci Play.
Do podglądu z kamer używam aplikacji mobilnej uCloud Cam.
Niestety kilka razy, nawet i teraz łącząc się przez dane komórkowe Orange nie mogę połączyć się z serwerem i nie mogę obejrzeć podglądu z kamer.
Sytuacja była podobna kilka razy wcześniej, monitoring nie działał przez kilka dni, potem było ok, działał.
Teraz znów jest problem z operatorem Orange.
Wspomnę tylko, że monitoring działa w innych sieciach, Play, Plus, przez internet stacjonarny Multimedia itp.
Problem jest tylko na danych komórkowych Orange - sprawdzane na kilku telefonach z sieci Orange.
Pojawia się komunikat "Nie można połączyć z serwerem".
Pomoże ktoś?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Monitoring Kenik - nie działa w Orange
Jeśli chodzi o dane komórkowe w Orange sprawdź ustawienia netu, wypróbuj:
APN:internet
Protokół APN:IPv4
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Monitoring Kenik - nie działa w Orange
W konfiguracji telefonu dane mobilne, ipv4 ustaw, jeśli jest ipv6 😎
Lub odwrotnie, wszystko zależy od twojej lokalizacji 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Monitoring Kenik - nie działa w Orange
Dzięki za podpowiedzi. Na razie nic nie zmieniałem w ustawieniach internetu. Monitoring zaczął działać, ale nie wiadomo na jak długo.a