- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja dekodera tv
Witajcie.
Dzisiaj kurier dostarczył mi paczkę z dekoderem do tv, światłowód miałam wcześniej. Podpisaną umowę kurier zabrał ze sobą. Moje pytanie jest następujące: kiedy mogę zacząć oglądać tv? Czy potrzeba czasu od podpisania umowy do aktywacji nowej usługi? Podłączyłam dekoder (przez wi-fi się połączył z modemem) i próbowałam zrobić konfigurację i wyskakuje mi błędny numer klienta. Na stronie Orange znalazłam kod poufny i wpisuję poprawny numer klienta z ostatniej faktury. Ktoś? Coś?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja dekodera tv
@Paula81112 sprawdź na umowie jaki masz numer ID do usługi TV i taki numer wpisz, nie numer klienta. Na podpisanej umowie wszystkie dane do uruchomienia TV powinny być.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja dekodera tv
Nie mam numeru ID do usługi tv, nic takiego w umowie nie mam 😕
Próbowałam też z nazwą użytkownika usług tv ze strony Orange, ale cały czas wychodzi, że błędny numer klienta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja dekodera tv
@Paula81112 albo zostaje poczekać ze 24 godziny, aż w systemie się przetworzą dane po podpisaniu umowy, albo kontakt z infolinią, aby podpowiedzieli z uruchomieniem.
Najczęściej spotykałem się, że w umowie był podany numer ID usługi TV oraz PIN do uruchomienia usługi. Być może obecnie coś się zmieniło. Sprawdź jeszcze czy nie przyszły jakieś informacje na podanego przy umowie e-maila lub SMS na numer telefonu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja dekodera tv
@Paula81112 tutaj jest filmik instruktazowy jak to wszystko podpiac i aktywowac
https://www.youtube.com/watch?v=U4wgMtGs7Ew
Numer ID powinien byc na umowie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja dekodera tv
Wpisywałam te numery ze strony po zalogowaniu na Orange. Załączam screen.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja dekodera tv
@Paula81112 skasuj tego screena bo to dane poufne. Skoro wpisywalas ten numer i nie dziala to poczekaj do jutra i spróbuj ponownie. Jak nie to kontakt z BOK https://www.orange.pl/view/kontakt#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja dekodera tv
@Paula81112 prawdopodobnie nie jest jeszcze odklikane w systemie dostarczenie sprzętu. Bez tego nie możesz aktywować usługi. Skontaktuj się z czatem po godz 8:00 https://www.orange.pl/view/ kontakt
I zapytaj o status usługi.