Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jak załatwić reklamację w sklepie internetowym Orange


Poziom 8, Poszukiwacz
  • 6
  • 4
  • 0

Jak załatwić reklamację w sklepie internetowym Orange

Nawet nie było po co podłączac dekodera multiroom zamówionego później niż tv a otrzymanego dzień wcześniej niż tv, jedyne co to jeszcze w foli zdążyłem przekręcić stopki aby móc go podłączyć do prądu, zobaczyć czy wogole działa ślady uszkodzeń  matrycy ledwo widoczne bez włączenia tv trzeba się nieźle nagimnastykowac aby je zobaczyć. Pytanie tylko kto teraz polecial w kulki, producent, orange czy kto? . Sprzedawca ze sklepu powinien sprawdzić czy tv jest cały jednak tego nie zrobił bo folia ochraniająca tv raczej była nie naruszona. Kurier mógł zbić matrycę jeśli by coś ciezkiego stało na kartonie, ale wgniecenia takiego nie da się zrobić nie uszkadzajac kartonu, gdyby nie był tam wrzucony telefon obarczbym wina producenta, a tak nie wiem kogo to jest wina, folia od tyłu jest przetarta od strony kabla, tv nie był zapakowany w podwójny karton, a wiem że tak wysyła producent z Chin ten tv ma taki karton że nacisk 10-20 kilo na niego może uszkodzić nie zabezpieczoną matrycę. Fotka uszkodzeń foli na tv w okolicy kabla zasilającego może być od latajacego w środku pudełka z telefonem


IMG_20200423_210330.jpg