Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jak załatwić reklamację w sklepie internetowym Orange


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 4
  • 0

Jak załatwić reklamację w sklepie internetowym Orange

Nawet nie było po co podłączac dekodera multiroom zamówionego później niż tv a otrzymanego dzień wcześniej niż tv, jedyne co to jeszcze w foli zdążyłem przekręcić stopki aby móc go podłączyć do prądu, zobaczyć czy wogole działa ślady uszkodzeń  matrycy ledwo widoczne bez włączenia tv trzeba się nieźle nagimnastykowac aby je zobaczyć. Pytanie tylko kto teraz polecial w kulki, producent, orange czy kto? . Sprzedawca ze sklepu powinien sprawdzić czy tv jest cały jednak tego nie zrobił bo folia ochraniająca tv raczej była nie naruszona. Kurier mógł zbić matrycę jeśli by coś ciezkiego stało na kartonie, ale wgniecenia takiego nie da się zrobić nie uszkadzajac kartonu, gdyby nie był tam wrzucony telefon obarczbym wina producenta, a tak nie wiem kogo to jest wina, folia od tyłu jest przetarta od strony kabla, tv nie był zapakowany w podwójny karton, a wiem że tak wysyła producent z Chin ten tv ma taki karton że nacisk 10-20 kilo na niego może uszkodzić nie zabezpieczoną matrycę. Fotka uszkodzeń foli na tv w okolicy kabla zasilającego może być od latajacego w środku pudełka z telefonem


IMG_20200423_210330.jpg

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Jak załatwić reklamację w sklepie internetowym Orange

Witam czy udalo się rozwiazac problem? Mam identyczny 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 193
  • 680
  • 1

Jak załatwić reklamację w sklepie internetowym Orange

Kurcze jest faktycznie uszkodzony mechanicznie, a zwłaszcza matryca aż przykro oglądać. Ale ja nigdy nie bałem się przesyłki kurierem i nigdy nie miałem pomysłu otwierać przy nim jeżeli tylko pudło nie było pogniecione. Tak kupiłem Xiaomi Led TV 4S, 4 K - 43" a parę dni temu LG 50" NANO86. Wszystko przyszło w idealnym stanie. W twoim przypadku wygląda nie wiem ze ktoś cos namieszal trudno ocenić ale współczuje. Masz 14 dni przez zakup internetowy wiec wracaj jeżeli nie minęło go spokojnie i potem zamów nowy.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29458
  • 270

Jak załatwić reklamację w sklepie internetowym Orange


@kris68napisał(-a)
 Masz 14 dni przez zakup internetowy wiec wracaj jeżeli nie minęło go spokojnie i potem zamów nowy.

14 dni minęło na początku maja, więc temat już trochę "przykurzony"...