Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dekoder UHD 88 - wymiana z dyskiem.

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 34
  • 5
  • 1

Dekoder UHD 88 - wymiana z dyskiem.

Serwisant wymienił mi dekoder na taki sam ale zapomniałem wyciągnąć dysk,zadzwoniłem na infolinię pani powiedziała że powiadomi serwisanta który u mnie był,minął już tydzień i nic.Czy można jakoś odzyskać ten dysk.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Dekoder UHD 88 - wymiana z dyskiem.

@mania130455Możesz jedynie spróbować tylko przez infolinie coś wskórać tu naprawdę Ci nie pomożemy w tej sprawie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6
Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27604
  • 18431
  • 1217

Dekoder UHD 88 - wymiana z dyskiem.

Dysk był Twój na własność czy na zasadzie dzierżawy?
Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 34
  • 5
  • 1

Dekoder UHD 88 - wymiana z dyskiem.

Dysk był mój,kupiłem go w salonie  orange parę lat temu za 90 zł.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Dekoder UHD 88 - wymiana z dyskiem.

Trzeba dzwonić do Orange ale będzie ciężko udowodnić jak nie masz potwierdzenia na protokół  zdawczo/odbiorczym zaznaczonego że technik go zabrał.

Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 34
  • 5
  • 1

Dekoder UHD 88 - wymiana z dyskiem.

W protokole nie ma nic o dysku a ja ucieszony że będę miał nowy nie zwróciłem uwagi,dysk był biały to go wyraznie widać z boku,widocznie mnie zakręcił bo wiedział o dysku.Trzeba będzie się pogodzić z utratą.Teraz używane są po 120zł a tak by się przydał na mistrzostwa.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Dekoder UHD 88 - wymiana z dyskiem.

@mania130455Możesz jedynie spróbować tylko przez infolinie coś wskórać tu naprawdę Ci nie pomożemy w tej sprawie.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 17, Komentator
  • 34
  • 5
  • 1

Dekoder UHD 88 - wymiana z dyskiem.

Brawo Orange - dzisiaj dopiero a chyba to już 1 miesiąc; [po interwencji na  infolinii] serwisant który był u mnie i zabrał dysk zamontował nowy i wszystko działa.Dziękuję  Orange za załatwienie sprawy.