Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dekoder Samsung ICU100 - ochrona rodzicielska

ROZWIĄZANE

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 439
  • 1112
  • 13

Dekoder Samsung ICU100 - ochrona rodzicielska

Od wczoraj jestem użytkownikiem tego dekodera (czy szczęśliwym, to się jeszcze okaże ;-).

 

Chciałem włączyć ochronę rodzicielską - ustawić dekoder tak, aby np. wszystkie programy oznaczone jako 16+ wymagały wpisania hasła. Zrobiłem wszystko według instrukcji, zdefiniowałem własne hasło, dekoder pokazuje, że ochrona rodzicielska dla danego wieku jest włączona - ale nie działa.

 

Wchodzę na dowolny kanał, na którym wyświetlany jest film czy program oznaczony jako 16+ czy wręcz "czerwonym kluczykiem" (dla dorosłych) - dekoder pozwala normalnie go wyświetlać, o hasło nie pyta.

 

Co robię nie tak? Przy trójce dzieci w domu (od 9 do 15) wolałbym jednak mieć kontrolę…

 

Będę wdzięczny za sugestie.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Dekoder Samsung ICU100 - ochrona rodzicielska

Przepraszam że nie odezwałem się od razu...niestety, rodzinna niedziela. A więc @Janhalb, jako że ICU100 jest dość nowym dekoderem i osobiście nie miałem możliwości jego przetestowania, proponuję zgłosić problem do BOK, do działu technicznego. Problem może być na poziomie softu samego dekodera, lub na poziomie weryfikacji ograniczeń danego kanału/programu w systemach operatora. Ciężko nam co kolwiek doradzić na odległość przy nowym sprzęcie. Do BOK-u bezpłatnie zadzwonisz z aplikacji Mój Orange. O wynikach zgłoszenia, proszę, poinformuj nas.

Pozdrawiam
Maciej

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

12 ODPOW. 12

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Dekoder Samsung ICU100 - ochrona rodzicielska

Witam @Janhalb

Próbowałeś po ustawieniach restartować dekoder? W niektórych sytuacjach jest to potrzebne by nowe ustawienia zweryfikowały się w uprawnieniach. Daj znać, czy pomogło.

Pozdrawiam
Maciej

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 439
  • 1112
  • 13

Dekoder Samsung ICU100 - ochrona rodzicielska

Przez restart rozumiesz po prostu wyłączenie i ponowne włączenie? Czy razem z odłączeniem od sieci?

 

Spróbuję dziś wieczorem, o tej porze trudno byłoby znaleźć jakieś programy 16+ 🙂


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 439
  • 1112
  • 13

Dekoder Samsung ICU100 - ochrona rodzicielska

No więc niestety - nic z tego. Zrestartowałem dekoder (wyłączyłem go przyciskiem z tyłu, odczekałem, włączyłem. Zrobił bootowanie, odpalił się, chodzi - ale ochrona rodzicielska jak nie działała, tak nie działa: w ustawieniach pokazuje, że jest włączona dla programów 16+, ale kiedy włączam kanał, na którym taki program leci (i jest oznaczony) - program włącza się normalnie, bez pytania o hasło.

 

Ma ktoś jakis pomysł, o co chodzi?


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Dekoder Samsung ICU100 - ochrona rodzicielska

Przepraszam że nie odezwałem się od razu...niestety, rodzinna niedziela. A więc @Janhalb, jako że ICU100 jest dość nowym dekoderem i osobiście nie miałem możliwości jego przetestowania, proponuję zgłosić problem do BOK, do działu technicznego. Problem może być na poziomie softu samego dekodera, lub na poziomie weryfikacji ograniczeń danego kanału/programu w systemach operatora. Ciężko nam co kolwiek doradzić na odległość przy nowym sprzęcie. Do BOK-u bezpłatnie zadzwonisz z aplikacji Mój Orange. O wynikach zgłoszenia, proszę, poinformuj nas.

Pozdrawiam
Maciej

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 439
  • 1112
  • 13

Dekoder Samsung ICU100 - ochrona rodzicielska

@mabud73 - dzięki za pomoc, zrobię tak, jak mówisz, zgłoszę. Dam znać, jak będę coś wiedział.


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 439
  • 1112
  • 13

Dekoder Samsung ICU100 - ochrona rodzicielska

Jestem po rozmowie z miłą panią z BOK. Okazuje się, że "problem jest znany" od dłuższego czasu, "pracują nad nim" i sprawa powinna się rozwiązać przy aktualizacji oprogramowania dekodera.

 

Niestety panie nie była w stanie powiedzieć jednoznacznie, czy chodzi o najbliższą aktualizację… Pożyjemy - zobaczmy.

Anonim

Nie dotyczy

Dekoder Samsung ICU100 - ochrona rodzicielska


Janhalb napisał(-a):

Jestem po rozmowie z miłą panią z BOK. Okazuje się, że "problem jest znany" od dłuższego czasu, "pracują nad nim" i sprawa powinna się rozwiązać przy aktualizacji oprogramowania dekodera.

 

Niestety panie nie była w stanie powiedzieć jednoznacznie, czy chodzi o najbliższą aktualizację… Pożyjemy - zobaczmy.


@JanhalbTak najbliższą.


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Dekoder Samsung ICU100 - ochrona rodzicielska

@Janhalb, czekamy na ewentualne postępy 🙂

Pozdrawiam
Maciej

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 439
  • 1112
  • 13

Dekoder Samsung ICU100 - ochrona rodzicielska

@Anonim: Dzięki, czekam cierpliwie 🙂