Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dekoder Samsung ICU 100 gubi sygnał

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 1
  • 0

Dekoder Samsung ICU 100 gubi sygnał

Witam, mamy w mieszkaniu Orange światłowód. Urządzenia to FunBox 3.0, Samsung ICU 100 i Sagemcom UHD 88. Problemem jest zanikający sygnał do ICU 100. FunBox połączony jest kablem z UHD 88 i tutaj jest wszystko OK. Natomiast ICU 100 zainstalowany jest w drugim pokoju bezprzewodowo i najczęściej popołudniami i wieczorami zanika sygnał i pojawia się błąd L11-01. Jestem laikiem w temacie i może ktoś pomoże rozwiązać tą niedogodność.

Pozdrawiam

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Dekoder Samsung ICU 100 gubi sygnał

@TommiTo zmień na 11 ręcznie i zapisz. Też możesz skorzystać z aplikacji do diagnozy.

 https://nasz.orange.pl/t5/Ogłoszenia/Aplikacja-Mój-FunBox-już-dostępna/m-p/6317

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8
Anonim

Nie dotyczy

Dekoder Samsung ICU 100 gubi sygnał

@TommiJak masz ustawione kanał wifi na AUTO czy manualnie od 1 do 13 ?


Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 1
  • 0

Dekoder Samsung ICU 100 gubi sygnał

AUTO, używany kanał 6

Anonim

Nie dotyczy

Dekoder Samsung ICU 100 gubi sygnał

@TommiTo zmień na 11 ręcznie i zapisz. Też możesz skorzystać z aplikacji do diagnozy.

 https://nasz.orange.pl/t5/Ogłoszenia/Aplikacja-Mój-FunBox-już-dostępna/m-p/6317

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 1
  • 0

Dekoder Samsung ICU 100 gubi sygnał

Zmienione. Zobaczymy wieczorem, bo wtedy jest tragedia i nie można Tv praktycznie oglądać.

Anonim

Nie dotyczy

Dekoder Samsung ICU 100 gubi sygnał

To daj znać wieczorem Emotikon: Mrugający


Poziom 31, Ekspert
  • 2290
  • 2472
  • 89

Dekoder Samsung ICU 100 gubi sygnał

Problem może być w słabym WiFi. 


Poziom 11, Recenzent
  • 4
  • 1
  • 0

Dekoder Samsung ICU 100 gubi sygnał

Na tą chwilę jest wszystko OK. Czyli kanał 6 za bardzo obciążony? Dzieki...


Poziom 5, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Dekoder Samsung ICU 100 gubi sygnał

Dzień dobry, widzę, że problem został rozwiązany dla WiFi działającego na częstotliwości 2.4GHz; co jednak zrobić, gdy urządzenia połączone są na sztywno/ręcznie w częstotliwości 5 GHz, a info diagnostyczne mówi, że z automatu używany jest kanał 106 ? Zmienić na inny? Jeśli tak, to na jaki? Z góry dzięki.