- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K multi - zielony ekran
Od paru dni problem nie wystąpił. Zobaczymy co będzie dalej...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K multi - zielony ekran
Problem z dźwiękiem CEC niestety nadal istnieje.
To już nawet legendarny Play nie robił takich numerów w swoich super urządzeniach XXII wieku 😃
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K multi - zielony ekran
Dziś zielony ekran znowu się pojawił. Tym razem wystarczyło wyłączenie pilotem, aby zniknął. Jutro zgłoszę problem do Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K multi - zielony ekran
Cześć @mk1964
Zielony ekran w dekoderze 4K Multi oznacza problem z połączeniem lub sygnałem. Możliwym przyczyny tego problemu to: uszkodzony kabel HDMI, problem z ustawieniami obrazu w dekoderze lub telewizorze, albo awaria samego dekodera.
Zalecam sprawdzenie połączenia HDMI, restart dekodera i sprawdzenie ustawień rozdzielczości. @mk1964 próbowałeś może przełożyć kabel HDMI do innego portu np HDMI2 w telewizorze? Natomiast jesli to nie pomoże to jedyną opcją jest zgłoszenie uszkodzenia dekodera na infolinii Orange *100 lub 510 100 100 lub na Orange czacie. Na infolinii/ Orange czacie dostaniesz numer zgłoszenia i idziesz z tym numerem, dekoderem do salonu i wymieniasz go na nowy 🙂
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K multi - zielony ekran
Wczoraj pojawił się inny problem. Po włączeniu dekodera i chwilowym wyświetleniu się logo orange, zamiast obrazu, pojawiła się "kasza". Zgłosiłem sprawę na czacie i kazano mi czekać dziś do 16, bo była jakaś awaria usługi tv. Kiedy dziś nic się nie zmieniło, ponownie zgłosiłem problem i tym razem kazano mi wyłączyć z prądu router, ont i dekoder. Po włączeniu nie zmieniło się nic, w związku z tym otrzymałem nr zgłoszenia na wymianę dekodera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K multi - zielony ekran
Dziś podłączyłem nowy dekoder. Zobaczymy jak się będzie sprawował... 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K multi - zielony ekran
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K multi - zielony ekran
Ponieważ minęły 2 tygodnie od wymiany dekodera i wszystko działa, to chyba znaczy, że przyczyną problemów był właśnie on.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dekoder 4K multi - zielony ekran
Super, tylko @ketrasaArtur właśnie takie rozwiązanie Ci podpowiedział ...
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »