12
Postów
55
Kudo
0
Rozwiązania
VIII URODZINY SPOŁECZNOŚCI
CX Day '23
Roczniak
10 odpowiedzi
50 like
25 like
1 odpowiedź
Pomagaj innym i dodawaj rozwiązania
Zbieraj lajki pod swoimi postami
Dawaj lajki innym
Przeglądaj strony Nasz Orange
Dodawaj i komentuj pomysły
15-01-2024 13:28
@dEstabil_ jeśli łączysz się przez wifi, to być może ok. miesiąc temu, któryś z sąsiadów zaczął Cię zakłócać i stąd ten spadek prędkości. Zrób test po kablu.
19-12-2023 20:24
#@Kirk z tego co piszą mądrzejsi ode mnie, to jedna sieć=jeden router. Ustaw tego netduma w tryb AP (jeśli takowy posiada), wyłącz w nim dhcp i podłącz do portu lan w FB.
15-12-2023 12:08
@slav72 w "moja sieć" usługa tv jest nieaktywna, a w "informacje systemowe" kanał tv jest aktywny 😉
15-01-2024 13:28
@dEstabil_ jeśli łączysz się przez wifi, to być może ok. miesiąc temu, któryś z sąsiadów zaczął Cię zakłócać i stąd ten spadek prędkości. Zrób test po kablu.
19-12-2023 20:24
#@Kirk z tego co piszą mądrzejsi ode mnie, to jedna sieć=jeden router. Ustaw tego netduma w tryb AP (jeśli takowy posiada), wyłącz w nim dhcp i podłącz do portu lan w FB.
15-12-2023 12:08
@slav72 w "moja sieć" usługa tv jest nieaktywna, a w "informacje systemowe" kanał tv jest aktywny 😉