Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.

ROZWIĄZANE

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29509
  • 271

Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.

@Time88  niestety ale wymiany terminala ONT może dokonać tylko technik (taki to dziwny wymóg ze strony operatora).


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6993
  • 28693
  • 228

Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.

@Time88 

Przede wszytskim zakładanie kilku wątków na ten sam temat na NO nie ma sensu, nie dostaniesz przez to więcej sugestii.

Co do meritum: mam ICU100 od kilku miesięcy i to co opisujesz IMHO oznacza że dostał Ci się felerny egzemplarz. Zgłoś ten fakt na czacie, po zalogowaniu się na MO. Najpierw zgłosi się MAX, ale jeśli mu wytłumaczysz o co chodzi to przełączy Cię na żywą odsobę. Wymienić dekoder będziesz mogła albo w  salonie albo dostaniesz go kurierem, ale zlecenie wymiany najwygodniej i najtaniej załatwić właśnie przez czat. To standartowa procedura, nie sądzę żebyś miała z nią jakieś trudności. Osobiście wymieniałem już sprzęt w ten sposób bez najmniejszych problemów więc nie bardzo rozumiem Twoją irytację. Może próbowałaś już coś załatwić i się nie udało? Jeśli tak, proszę opisz swój przypadek bardziej szczegółowo, nie będziemy marnować czasu na udzielanie Ci rad któych nie potrzebujesz.

Co do ONT i ewentualnej jego wymiany to osobiście nie widzę żadnego związku z działaniem TV, ale oczywiście mogę się mylić. Tak czy owak dekoder powinien się przynajmniej uruchomić a skoro tego nie robi to spekulacje na temat jego interakcji z siecią są co najmniej przedwczesne.

 

 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 87
  • 294
  • 0

Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.

Miałem podobne problemy spowodowane kablem hdmi. Wprawdzie czasem dekoder się włączał i jak wystartował to nie było żadnych kłopotów z obrazem czy dźwiękiem, ale potem nagle próbuję włączyć i nic. Wymieniłem wtedy dekoder WHD88 ale sytuacja się powtarzała. Zdecydowałem więc się na wymianę na ICU100 i jak przy nim była powtórka z rozrywki, to pomyślałem "czemu nie użyjesz kabla hdmi z pudełka od dekodera?" 🙂 Od razu zaznaczam, że problem pojawiał się sporadycznie, ale wtedy o ile pamiętam dekoder startował na moment i się wyłączał. Sprawdź połączenie z innym kablem. 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 132
  • 293
  • 0

Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.

j131, odpowiadam po kolei:
Czasem tak bywa, że podczas dyskusji jedno pytanie rodzi inne,
zbliżone, ale inne. Wiem z doświadczenia na innych forach,
że na takie zmienione pytanie już nikt nie odpowiada.
Każdy kto zainteresował się moim "pierwszym wątkiem" już
wie o co pytałam i dalej nie czyta.
Pytałam o problem z nowym dekoderem, a potem po Waszych
teoretycznych uwagach, pomyślałam czy w ogóle jest tu ktoś,
kto takiego zestawu używa i ma praktyczne doświadczenie.
Stąd mój "drugi wątek" skierowany do takich osób.

 

Maxowi niczego nie da się wytłumaczyć, od razu bada stan
sprzętu i wykrywa błąd. Stwierdza, że musi przyjść technik
i jeszcze grozi, że jeśli przyjdzie niepotrzebnie, to zapłacę karę.
Zadaniem Maxa jest nie dopuścić klienta do doradcy, tak jest na

czacie i tak jest pod 510100100. Czasami, po długich "rozmowach",

udaje się dobrnąć do doradcy, ale za taką przedłużaną przez Maxa

rozmowę przecież płaci klient. Jedyne co dobre to to, że doradcy

na 510100100 na ogół wiedzą o czym mówią. Tam i tylko tam.

 

Nie pytałam o ONT w kontekście problemu z dekoderem. Napisałam
"przy okazji".

 

Pozdrawiam
Ewa


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 132
  • 293
  • 0

Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.

 
kovalskybobi, dziękuje za odpowiedź.
 Zrobię próby ze wszystkimi kablami HDMI, jakie mam.
 
 Pozdrawiam Ewa

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 132
  • 293
  • 0

Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.

Jest postęp, ale jeszcze nie do końca.

Postanowiłam zrobić próby ze zmianami kabli zaczynając od zainstalowania tych,

które były w pudełku. Na początek musiałam tylko zmienić kabel Ethernet łączący

Funboxa 6 z dekoderem, bo gdy nie działało wczoraj z tym z pudełka, to zmieniłam

na mój stary i jak wiecie też nie działało. Kabel HDMI był ten z pudełka.

Zamieniłam więc wspomniany kabel Ethernet na ten z pudełka i ... zaczęło działać !!!.

Bardzo się ucieszyłam.

Na krótko wyświetlił się napis boot i potem zaraz init. Ten wyświetlał się bardzo długo,

chyba kilkanaście minut więc wyłączyłam dekoder przełącznikiem I/O z tyłu i po chwili

włączyłam ponownie.Tym razem init nie wyświetlał się tak długo i pojawiła się zielona

lampka oraz wyświetliła się godzina. Potem znów boot na chwilę, a następnie cyfry

kolejno 1, 2, 3. Nie zauważyłam do jakiej cyfry doszedł, bo znowu pojawił się init.

Potem na chwilę wszystko zgasło i następnie znowu zielona lampka i godzina.

Wszystko co do tej pory opisałam działo się przy wyłączonym TV.

Włączyłam TV i zaraz na ekranie pojawił się napis:

Informacja

Twój dekoder nie był podlączony do platformy Orange TV przez ostatnie 3197 dni.

Tylko poprawne podłączenie dekodera przywróci dostęp do usługi.

Kod błędu : S99

 

Nie znalazłam w Internecie opisu błędu S99.

 

Co mam teraz zrobić? Podmieniać kabel HDMI?

 

Pozdrawiam

Ewa

 

 

 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 132
  • 293
  • 0

Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 87
  • 294
  • 0

Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.

podmiana kabla hdmi zajmie mniej niż wpis tutaj, więc spróbuj 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29509
  • 271

Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.

@Time88  włącz dekoder i zostaw włączony, nic przy nim nie "grzeb", dekoder po pierwszym podłączeniu musi pobrać sobie uprawnienia z sieci a trwa to do 24 godzin (z reguły nie trwa to aż tak długo), jeżeli w tym czasie to się nie stanie to skontaktuj się z infolinią w celu ponownego przesłania uprawnień. To tyle, prośba o trochę cierpliwości (włączanie i wyłączanie nic nie da, a tylko wydłuży czas oczekiwania na uprawnienia).

PS.

Telewizor zostaw włączony aby móc kontrolować co się dzieje.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 132
  • 293
  • 0

Dekoder 4K Premium (nowy) nie działa.

Znowu jest gorzej. Sugerując się radą z powyższej strony wyłączyłam z prądu

Funboxa 6 i dekoder. Po ponownym włączeniu już boot siż nie pokazuje.

Sprawdziłam z 3 kablami HDMI, nic nie pomaga. Więcej kabli HDMI nie mam.

Wydaja mi sęe jednak, że problem jest we wtyku Ethernet po stronie dekodera.

Na Funboxie mam 3 możliwości, sprawdziłam wszystkie.

Znowu wymieniałam kable Ethernet i nic Natomiast wydaje mi się, że w porcie

Ethernet na dekoderze kabel nie tkwi stabilnie, pomimo, że słychać zatrzask.

 

Przemawia do mnie uwaga na podanej stronie, że musi być również wykonane

skompletowanie po stronie Orange i być może za 24 godziny byłoby dobrze.

Kurier przyniósł paczkę w czwartek, ale dopiero wczoraj miałam czas się tym

zająć. Odliczając weekend 24 godziny będą jutro.

Nie wiem czy to, że teraz znowu nie pokazuje się też można pod to podciągnąć.

 

Pozdrawiam

Ewa