- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co zrobić z zawieszającym się dekoderem? Był już wymieniany i brak rezultatu.
Ja zostałem tak oszukany przez Orange. Podpisałem umowę na tv z zapewnieniem, że dostanę nowy sprzęt. Przy instalacji tak samo zapewniał instalator. W rezultacie dekoder okazał uszkodzony wieszając się podczas uruchamiania. Orange wymusił by samemu zająć się gwarancją i dostarczyć im sprzęt to wymienią na sprawny a instalację trzeba zrobić we własnym zakresie. Przy wymianie po raz kolejny Orange wcisnął używany dekoder, który tak samo się zawieszał. Od trzech miesięcy nie mogę doprosić się przywrócenia możliwości korzystania z dekodera. Brak propozycji rozwiązania problemu. Na reklamacje odpowiadają jak automat by ponownie zająć się wymianą na własną rękę a usługi są dostarczane prawidłowo, co nie ma pokrycia w faktach. Płacę za usługę z której nie mogę korzystać z powodu wadliwego sprzętu Orange. Ten odrzucając kolejne reklamacje, mimo wyraźnej prośby, nie podaje podstawy prawnej na mocy której to klient ma obowiązek naprawiać stare urzadzenia dostępowe by usługa tv była świadczona skutecznie. Jak walczyć o swoje prawa? Czy pozostaje tylko skarga do rzecznika ochrony konsumenta?
_______________________
*Post wydzieliłem z tematu "Uzywany sprzet zamiast nowego" - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co zrobić z zawieszającym się dekoderem? Był już wymieniany i brak rezultatu.
@Piotr771 najczęściej operatorzy dzierżawią sprzęt, typu dekodery, czy routery światłowodowe, więc to operator powinien dostarczyć sprawny sprzęt i go serwisować. Klient na wymianę ma dostarczyć do salonu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co zrobić z zawieszającym się dekoderem? Był już wymieniany i brak rezultatu.
Od dłuższego czasu nie ma już "nowych" sprzętów u operatorów. Więc technik sprzedał kit.
Co do wymiany i instalacji... Jak napisał już @ketrasaArtur , Ty dostarczasz do salonu uszkodzony sprzęt i odbierasz kolejny. Od ręki. Instalacja to (po podłączeniu) kilka kliknnięć pilotem, więc nie jest to wiedza tajemna. Ja wymieniam dekoder średnio co trzy miesiące. I poza tym, że człowiek się denerwuje, możesz jedynie rozwiązać umowę. Ale do tego też trzeba najpierw wywiązać się ze swojej części obowiązków - patrz, dostarczenie sprzętu do salonu.
Co zaś do rzecznika praw konsumenta... Organ, który jes "martwy". Nie ma żadnych narzędzi. Może co najwyżej zgłosić sprawę do sądu konsumenckiego, gdzie sgodę muszą wyrazić obydwie strony, więc pewnie nic z tego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co zrobić z zawieszającym się dekoderem? Był już wymieniany i brak rezultatu.
@Piotr771 jak podłączony jest dekoder do modemu, bo mimo, że stary powodem zawieszania może być komunikacja z modemem, a nie wiek sprzętu.
Podłącz po kablu jeśli jest podłączony oo wifi, lub go zmień...testy to podstawa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co zrobić z zawieszającym się dekoderem? Był już wymieniany i brak rezultatu.
Raczej mało możliwe żeby dwa dekodery miały taki sam problem. Tak jak wspomniał @agat13 - zweryfikuj to, czy modem masz w pobliżu dekodera?
I na czym polega to zawieszanie się na starcie? Ile czasu czekałeś na uruchomienie? Za każdym razem się tak dzieje? Jakiś był komunikat? Co widziałeś na ekranie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co zrobić z zawieszającym się dekoderem? Był już wymieniany i brak rezultatu.
@Piotr771 A jaki masz Dekoder do Tv ? I czy masz łącze na światłowodzie? I jak jest podłączony dekoder?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co zrobić z zawieszającym się dekoderem? Był już wymieniany i brak rezultatu.
Dekoder samsung na światłowodzie. pierwszy dekoder początkowo wymagał restartu napięciowego po każdym przejściu w stan uśpienia. Po miesiącu przestał wstawać nawet po restarcie pozostając z napisem boot. Obecny wzrokowo był kiedyś zalany czymś i po pierwszym uśpieniu na drugi dzięń zwiesił się na init. Restart napięciowy umożliwia uruchomienie, lecz nie takiej usługi oczekuję bym musiał codziennie wyciągać wtyczkę z dekodera by mieć szansę zobaczyć co jest w tv. Bez sprawnego dekodera mam bardzo utrudniony dostęp do usługi. Sam sygnał doprowadzony do lokalu mnie nie pieści skoro jest mało użyteczny. Orange uważa, że skoro sygnał jest w lokalu to nie musi odpowiadać za stan techniczny dzierżawionych klientowi urządzeń.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co zrobić z zawieszającym się dekoderem? Był już wymieniany i brak rezultatu.
@Piotr771 Musi koniecznie być Samsung, nie chcesz innego modelu? Będziesz w kółko dostawał refurby aż w końcu trafisz na działający egzemplarz, do czasu oczywiście.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co zrobić z zawieszającym się dekoderem? Był już wymieniany i brak rezultatu.
@Piotr771 nie wiemy dalej jak jest połączony z dekoderem...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co zrobić z zawieszającym się dekoderem? Był już wymieniany i brak rezultatu.
Weź dekoder idź wymień na inny. A jak chcesz z asystą technika to 129 zł. Innego wyjścia nie ma.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »