Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Highlighted
Poziom 10, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Błąd S03

[ Edytowane ]

► Temat został przeniesiony z kategorii Telewizja - Moderator Wiktor ◄

 

Dekoder wymieniony na nowy, niestety błąd pozostał ten sam. Wyskakuje komunikat "Błąd odczytu karty dostępu. Sprawdź, czy jest prawidłowo włożona do dekodera. Kod błędu s03" i pomarańczowy przycisk rozpocznij test, który nie reaguje na pilota. Proszę o pomysły jak rozwiązać problem?

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 33, Ekspert
  • 3006
  • 3132
  • 104

Błąd S03

@Marlenl  jaki dekoder (model), bo w ciemno nikt nie pomoże.

Znalazłeś odpowiedż na pytanie. To oznacz pomocny Post jako Rozwiązanie Emotikon: Mrugający

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 20, Pasjonat
  • 203
  • 88
  • 4

Błąd S03

@Marleni może być tak że aktywacja wymienionego dekodera może trwać 24 godziny.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 10, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Błąd S03

Sagemcom WHD 80

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 10, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

Błąd S03

Okazało się, że karta dostępu była uszkodzona, teraz jest problem z odświeżeniem uprawnień do kanałów. 24 godziny minęły

0 Lubię to
Odpowiedz
Zespół Nasz Orange
  • 547
  • 1717
  • 36

Błąd S03

hejka @Marlenl skontaktuj się z BOK np. na czat - www.orange.pl/kontakt - ten proces nie powinien tyle trwać. Poproś o sprawdzenie karty, tą którą posiadasz.

 

Pozdrawiam.

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |