Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Satysfakcja z Orange


Zespół Nasz Orange
  • 40
  • 266
  • 0

Satysfakcja z Orange

Pytanie od pracownika w związku z akcją opisaną tutaj.

 

Ważna jest dla nas Twoja satysfakcja, masz pomysł co możemy jeszcze dla Ciebie zrobić?

17 ODPOW. 17

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19956
  • 57684
  • 784

Satysfakcja z Orange

Najlepsza satysfakcja, to program lojalnościowy dla stałych klientów oraz bezawaryjne działanie aplikacji o konta Mój Orange. Czekanie na naprawę wielu tygodni/miesięcy nie jest dobrym rozwiązaniem na przyciągnięcie/utrzymanie klienta.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29508
  • 271

Satysfakcja z Orange

Krótko: lojalni klienci, lojalnie traktowani są usatysfakcjonowani...


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14449
  • 59359
  • 722

Satysfakcja z Orange

@Info_NaszOrange  postępować zgodnie ze szczytnymi hasłami "sieć nr1" i być bardziej prokliencką, nie tylko z haseł 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2344
  • 8933
  • 33

Satysfakcja z Orange


@Info_NaszOrangenapisał(-a)

Ważna jest dla nas Twoja satysfakcja, masz pomysł co możemy jeszcze dla Ciebie zrobić?


realnie docenić ćwierćwieczną lojalność. Że dyktowaną monopolem? Nie moja wina.


Pracuję w Orange
  • 5
  • 20
  • 0

Satysfakcja z Orange

@pirenejŁał! Jak Orange mogłoby docenić Twoją ćwierćwieczną lojalność?

 


Pracuję w Orange
  • 5
  • 20
  • 0

Satysfakcja z Orange

@agat13Co dla Ciebie oznacza, że firma jest prokliencka?


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14449
  • 59359
  • 722

Satysfakcja z Orange

@Viki6To, że interes klienta jest stawiany na równi z własnym biznesowym. Klient nie zawsze ma rację, ale i operator czasem "da ciała". Ważne, aby traktować klienta osobowo, a nie jak kolejny punkt w tabelce zysków czy reklamacji. Wiele rzeczy da się naprawdę załatwić przy odrobinie empatii i dobrej woli...a nie "na czas" i "na sztukę" czy to przy sprzedaży "na wydrę" czy obsłudze "aby do przodu"


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1289
  • 3113
  • 31

Satysfakcja z Orange

ale ta firma nigdy nie była nie jest i nie będzie prokliencka.
na pierwszym miejscu ZYSK na drugim miejscu ZYSK na trzecim miejscu ZYSK. właściwie żadna nowość tak działa większość firm  😋


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 129
  • 464
  • 1

Satysfakcja z Orange

Wiem co można zrobić...

Wrócić do czasów, kiedy stali klienci byli traktowani lepiej niż nowi. Póki co polityka wygląda tak: "Złapać, zapłacił, zapomnieć"...

Gdzie te czasy, gdzie czuło się zaopiekowanym...? I to wcale nie wyklucza zysku. Kllient zadowolony jest zwykle wart podwójnie. Bo jeśli ma jedną usługę, będzie dobrze potraktowany, to weźmie kolejną, a to kupi urządzenie w sieci, etc....