- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Satysfakcja z Orange
Pytanie od pracownika w związku z akcją opisaną tutaj.
Ważna jest dla nas Twoja satysfakcja, masz pomysł co możemy jeszcze dla Ciebie zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Satysfakcja z Orange
Najlepsza satysfakcja, to program lojalnościowy dla stałych klientów oraz bezawaryjne działanie aplikacji o konta Mój Orange. Czekanie na naprawę wielu tygodni/miesięcy nie jest dobrym rozwiązaniem na przyciągnięcie/utrzymanie klienta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Satysfakcja z Orange
Krótko: lojalni klienci, lojalnie traktowani są usatysfakcjonowani...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Satysfakcja z Orange
@Info_NaszOrange postępować zgodnie ze szczytnymi hasłami "sieć nr1" i być bardziej prokliencką, nie tylko z haseł
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Satysfakcja z Orange
@Info_NaszOrangenapisał(-a)Ważna jest dla nas Twoja satysfakcja, masz pomysł co możemy jeszcze dla Ciebie zrobić?
realnie docenić ćwierćwieczną lojalność. Że dyktowaną monopolem? Nie moja wina.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Satysfakcja z Orange
@pirenejŁał! Jak Orange mogłoby docenić Twoją ćwierćwieczną lojalność?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Satysfakcja z Orange
@Viki6To, że interes klienta jest stawiany na równi z własnym biznesowym. Klient nie zawsze ma rację, ale i operator czasem "da ciała". Ważne, aby traktować klienta osobowo, a nie jak kolejny punkt w tabelce zysków czy reklamacji. Wiele rzeczy da się naprawdę załatwić przy odrobinie empatii i dobrej woli...a nie "na czas" i "na sztukę" czy to przy sprzedaży "na wydrę" czy obsłudze "aby do przodu"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Satysfakcja z Orange
ale ta firma nigdy nie była nie jest i nie będzie prokliencka.
na pierwszym miejscu ZYSK na drugim miejscu ZYSK na trzecim miejscu ZYSK. właściwie żadna nowość tak działa większość firm 😋
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Satysfakcja z Orange
Wiem co można zrobić...
Wrócić do czasów, kiedy stali klienci byli traktowani lepiej niż nowi. Póki co polityka wygląda tak: "Złapać, zapłacił, zapomnieć"...
Gdzie te czasy, gdzie czuło się zaopiekowanym...? I to wcale nie wyklucza zysku. Kllient zadowolony jest zwykle wart podwójnie. Bo jeśli ma jedną usługę, będzie dobrze potraktowany, to weźmie kolejną, a to kupi urządzenie w sieci, etc....
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »