- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Artykuły na stronie pomocy
Pytanie od pracownika w związku z akcją opisaną tutaj.
Jak oceniasz artykuły na naszej stronie pomocy? Co byś zmienił / usprawnił?
Czy uważasz że jest tam mało czy wręcz przeciwnie - za dużo informacji?
A może zamiast czytać artykuły wolisz obejrzeć poradnik z Orange Ekspertem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Artykuły na stronie pomocy
W celu zasięgnięcia informacji o usługach Orange korzystam z tego forum. Tu są najczęściej najświeższe i aktualne informacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Artykuły na stronie pomocy
Obydwie formy są dobre lecz osobiście z nich nie korzystam, wchodzę z ciekawości, a nie z potrzeby aczkolwiek ilość wydaje się odpowiednia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Artykuły na stronie pomocy
Obie formy pomocy są ok. Co do informacji o usługach Orange to korzystam z forum NO a także z blogu Orange, ponieważ informacje są najświeższe 🙂
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Artykuły na stronie pomocy
jak dla mnie to mało, mało, mało......filmiki oglądam, a jakże i też czuję niedosyt, co wyraziłem w specjalnym wątku na ich temat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Artykuły na stronie pomocy
@Info_NaszOrangenapisał(-a)A może zamiast czytać artykuły wolisz obejrzeć poradnik z Orange Ekspertem?
wolę odcinki Motobiedy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Artykuły na stronie pomocy
Może być więcej artykułów, ale nie ma to jak forum, można i na YouTube, zawsze zostaje jeszcze wujek google i ciocia logika.