Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rejestracja do Nasz Orange

Autor: 3 tygodni(e) temu – ostatnio edytowany 2 tygodni(e) temu przez

Chciałbyś zadać pytanie na forum, wziąć udział w AMA (Ask Me Anything) albo odpowiedzieć komuś na pytanie, ale nie możesz, bo nie jesteś zarejestrowany? Poniższy artykuł pokaże Ci jak, krok po kroku, dołączyć do Społeczności Nasz Orange.

 

  1. Jestem klientem Orange
  2. Nie jestem klientem Orange
  3. Problemy z rejestracją lub logowaniem do forum nasz.orange.pl
  4. Kontakt w przypadku problemów z rejestracją



To zaczynamy :-)

Ze strony głównej Nasz Orange wybierz opcję „Dołącz do nas

1111111111111111.png

Zobaczysz stronę, na której zaznaczasz czy do forum rejestrujesz się jako Klient Orange czy niezależnie. Z perspektywy użytkowania forum nie ma to znaczenia – w obydwu przypadkach będziesz mieć takie same możliwości po rejestracji.

222222222222.png

1. Jestem klientem Orange

Jako pierwszą prześledźmy ścieżkę po wybraniu opcji „Jestem Klientem Orange”.
Wpisz numer usługi  i zaznacz niepasujący obrazek (żebyśmy mieli pewność, że jesteś człowiekiem :-))

3333333333333.png

Po wpisaniu numeru telefonu otrzymasz jednorazowe, cyfrowe hasło SMS-em. Należy wpisać je w odpowiednim polu.

44444444444444444.png

Kolejne kroki to ustalenie loginu i hasła, podanie adresu mailowego, akceptacja regulaminu i wyrażenie bądź nie wyrażenie zgody na przesyłanie informacji handlowych.

55555555555.png

Po przejściu dalej wyświetli się strona, na której uzupełniamy maila pomocnego przy odzyskiwaniu hasła. W tym miejscu można też wybrać logowanie bez hasła. W takiej sytuacji nasze systemy zapamiętają pierwsze hasło, jakie wprowadzisz.

Inked6666666666_LI.jpg

Klikamy dalej i jesteśmy w Nasz Orange :-) Już tylko krok dzieli nas od możliwości pisania, lajkowania i aktywnego udziału w życiu Społeczności. Ten krok, to ustalenie nazwy pod jaką będziemy występować na forum oraz akceptacja regulaminu.

7777777777777777777777.png

Gotowe :-) Cieszymy się, że do nas dołączyłeś :-)

 

2. Nie jestem klientem Orange

A teraz druga ścieżka dołączenia do Społeczności – zaznaczenie na początku opcji: „Nie jestem klientem Orange”.

8888888888888888888.png

Uzupełniamy potrzebne dane: login, hasło, adres e-mail, numer telefonu, akceptujemy regulamin i wygrane zgody i przechodzimy dalej.

99999999999999999.png

Potwierdzamy adres mailowy poprzez kliknięcie w link przesłany na wpisany wcześniej adres. Do orange.pl jesteśmy już zalogowani. 

Żeby zostać użytkownikiem forum należy do niego przejść. Możliwości jest kilka:
1) z menu na górze strony orange.pl wybieramy Kontakt i klikamy „Zapytaj Społeczność”
2) z menu na górze strony orange.pl wybieramy Pomoc i klikamy Nasz Orange
3) w pasku adresu wpisujemy: nasz.orange.pl
Wszystkie te opcje prowadzą do głównej strony Nasz Orange. Klikamy opcję „Zaloguj się” w prawym górnym rogu strony.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaa.png

W efekcie trafiamy do miejsca, gdzie ustalamy nazwę użytkownika na forum i akceptujemy regulamin.

bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb.png

To ostatni krok – uzupełniamy, akceptujemy i korzystamy do woli z możliwości, jakie daje Społeczność :-)

3. Problemy z rejestracją lub logowaniem do forum nasz.orange.pl

  • Komunikat: Użytkownik o podanym numerze jest już zarejestrowany

ccccccccccc.png

Taka sytuacja może mieć miejsce w dwóch przypadkach.
Pierwszy to taki, że numer telefonu, który wpisujesz jest już zarejestrowany. Skorzystaj wtedy z opcji logowania. Jeżeli nie pamiętasz hasła, wybierz jego przypomnienie i postępuj zgodnie z wyświetlanymi krokami.

Drugi przypadek to sytuacja, w której numer telefonu, który wpisujesz jest na wspólnym koncie abonenckim (nowy Mój Orange) z innym numerem, który już wcześniej został zarejestrowany.
W takim przypadku w pierwszym kroku rejestracji wybierz opcję „Nie jestem klientem Orange” i zarejestruj się zgodnie z krokami opisanymi powyżej.  Po migracji do nowego Mój Orange nie ma innej możliwości dołączenia do forum z numerem wchodzącym w skład zarejestrowanego pakietu usług.

  • Komunikat: „Numer nierozpoznany”

dddddddddddddd.png

Z taką sytuacją mamy do czynienia, kiedy wpisujemy numer telefonu należący do innej sieci lub do Orange Flex.
Rozwiązanie – rejestracja w opcji „Nie jestem klientem Orange”.  Z perspektywy forum, sposób rejestracji „jestem klientem Orange” i „nie jestem klientem Orange” nie ma znaczenia. Obydwie drogi umożliwiają pełne funkcjonalności oferowane przez Społeczność Nasz Orange.

  • Inny problem dotyczący rejestracji lub logowania do forum Nasz Orange

4. W przypadku, gdy napotkasz na utrudnienia, które uniemożliwią Ci rejestrację lub zalogowanie się do forum nasz.orange.pl opisz dokładnie problem i prześlij zgłoszenie na adres: NaszOrange@orange.com – zrobimy wszystko, żeby Ci pomóc :-)