- Historia artykułu
- Subskrybuj źródło RSS
- Dodaj do zakładek
- Obserwuj
- Strona dopasowana do drukarki
- Zgłoś
Chciałbyś zadać pytanie na forum, ale nie możesz, bo nie jesteś zarejestrowany? Poniższy artykuł pomoże Ci założyć konto.
Szybka instrukcja:
- Wejdź na nasz.orange.pl, wybierz „Dołącz do nas” (prawy górny róg strony).
Dla mobile: Zaloguj się, następnie Zarejestruj się - Wybierz opcję: „Nie jestem klientem Orange” (konto bez powiązania z usługami, ale z pełnymi funkcjonalnościami)
- Ustal swój login i hasło, wpisz adres e-mail, zaakceptuj regulamin i zgody
- Zaloguj się do swojej skrzynki mailowej i kliknij w link aktywacyjny
- Wejdź ponownie na stronę nasz.orange.pl
- Zaloguj się używając loginu i hasła ustalonego w pkt 3
- Ustal nazwę użytkownika na forum, zaakceptuj regulamin i zgody
Gotowe 🙂 Fajnie, że do nas dołączyłeś 🙂
Gdyby coś jednak poszło nie tak, napisz do nas: NaszOrange@orange.com - pomożemy
Szczegółowa instrukcja:
- Jestem klientem Orange *
- Nie jestem klientem Orange
- Problemy z rejestracją lub logowaniem do forum nasz.orange.pl
- Kontakt w przypadku problemów z rejestracją
* W przypadku trudności z rejestracją z użyciem numeru usługi skorzystaj z opcji "Nie jestem klientem Orange". Nie wpływa to na funkcjonalności dostępne na forum.
Zobacz na poniższym filmiku jak dołączyć do Społeczności i z niej korzystać:
Rejestracja:
Ze strony głównej Nasz Orange wybierz opcję „Dołącz do nas”
Zobaczysz stronę, na której zaznaczasz czy do forum rejestrujesz się jako Klient Orange czy niezależnie. Z perspektywy użytkowania forum nie ma to znaczenia – w obydwu przypadkach będziesz mieć takie same możliwości po rejestracji.
1. Jestem klientem Orange
Jako pierwszą prześledźmy ścieżkę po wybraniu opcji „Jestem Klientem Orange”.
Wpisz numer usługi i zaznacz niepasujący obrazek (żebyśmy mieli pewność, że jesteś człowiekiem :-))
Po wpisaniu numeru telefonu otrzymasz jednorazowe, cyfrowe hasło SMS-em. Należy wpisać je w odpowiednim polu.
Kolejne kroki to ustalenie loginu i hasła, podanie adresu mailowego, akceptacja regulaminu i wyrażenie bądź nie wyrażenie zgody na przesyłanie informacji handlowych.
Po przejściu dalej wyświetli się strona, na której uzupełniamy maila pomocnego przy odzyskiwaniu hasła. W tym miejscu można też wybrać logowanie bez hasła. W takiej sytuacji nasze systemy zapamiętają pierwsze hasło, jakie wprowadzisz.
Klikamy dalej i jesteśmy w Nasz Orange 🙂 Już tylko krok dzieli nas od możliwości pisania, lajkowania i aktywnego udziału w życiu Społeczności. Ten krok, to ustalenie nazwy pod jaką będziemy występować na forum oraz akceptacja regulaminu.
Gotowe 🙂 Cieszymy się, że do nas dołączyłeś 🙂
2. Nie jestem klientem Orange
A teraz druga ścieżka dołączenia do Społeczności – zaznaczenie na początku opcji: „Nie jestem klientem Orange”.
Uzupełniamy potrzebne dane: login, hasło, adres e-mail, numer telefonu, akceptujemy regulamin i wygrane zgody i przechodzimy dalej.
Potwierdzamy adres mailowy poprzez kliknięcie w link przesłany na wpisany wcześniej adres. Do orange.pl jesteśmy już zalogowani.
Żeby zostać użytkownikiem forum należy do niego przejść. Możliwości jest kilka:
1) z menu na górze strony orange.pl wybieramy Kontakt i klikamy „Zapytaj Społeczność”
2) z menu na górze strony orange.pl wybieramy Pomoc i klikamy Nasz Orange
3) w pasku adresu wpisujemy: nasz.orange.pl
Wszystkie te opcje prowadzą do głównej strony Nasz Orange. Klikamy opcję „Zaloguj się” w prawym górnym rogu strony.
W efekcie trafiamy do miejsca, gdzie ustalamy nazwę użytkownika na forum i akceptujemy regulamin.
To ostatni krok – uzupełniamy, akceptujemy i korzystamy do woli z możliwości, jakie daje Społeczność 🙂
3. Problemy z rejestracją lub logowaniem do forum nasz.orange.pl
Komunikat: Użytkownik o podanym numerze jest już zarejestrowany
Taka sytuacja może mieć miejsce w dwóch przypadkach:
- Pierwszy to taki, że numer telefonu, który wpisujesz jest już zarejestrowany. Skorzystaj wtedy z opcji logowania. Jeżeli nie pamiętasz hasła, wybierz jego przypomnienie i postępuj zgodnie z wyświetlanymi krokami.
- Drugi przypadek to sytuacja, w której numer telefonu, który wpisujesz jest na wspólnym koncie abonenckim (nowy Mój Orange) z innym numerem, który już wcześniej został zarejestrowany.
W takim przypadku w pierwszym kroku rejestracji wybierz opcję „Nie jestem klientem Orange” i zarejestruj się zgodnie z krokami opisanymi powyżej. Po migracji do nowego Mój Orange nie ma innej możliwości dołączenia do forum z numerem wchodzącym w skład zarejestrowanego pakietu usług.
Komunikat: „Numer nierozpoznany”
Z taką sytuacją mamy do czynienia, kiedy wpisujemy numer telefonu należący do innej sieci lub do Orange Flex.
Rozwiązanie – rejestracja w opcji „Nie jestem klientem Orange”. Z perspektywy forum, sposób rejestracji „jestem klientem Orange” i „nie jestem klientem Orange” nie ma znaczenia. Obydwie drogi umożliwiają pełne funkcjonalności oferowane przez Społeczność Nasz Orange.
Inny problem dotyczący rejestracji lub logowania do forum Nasz Orange
W przypadku, gdy napotkasz na utrudnienia, które uniemożliwią Ci rejestrację lub zalogowanie się do forum nasz.orange.pl opisz dokładnie problem i prześlij zgłoszenie na adres: NaszOrange@orange.com – zrobimy wszystko, żeby Ci pomóc 🙂
4. Problemy z odzyskiwaniem hasła do forum nasz.orange.pl
Taka sytuacja może mieć miejsce, gdy:
- wpisaliśmy login z użyciem wielkich liter. W takim przypadku wystarczy tylko zapisać login wyłącznie małymi literami.
- wpisaliśmy login lub numer do usługi, która nie jest już aktywna - konto nie istnieje. Wtedy trzeba je na nowo założyć.
W razie napotkanych kłopotów zalecamy kontakt na adres: NaszOrange@orange.com – zrobimy wszystko, co w naszej mocy, żeby Ci pomóc 🙂