Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Postępowanie w przypadku zgonu Abonenta

Co z umową w przypadku śmierci abonenta?

 

Zgodnie z regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych, umowa wygasa w przypadku śmierci Klienta. Do odłączenia usługi konieczne jest przedstawienie aktu zgonu Klienta, który zawarł umowę z Orange na świadczenie usług.

 

Szczegóły jak postąpić w takim przypadku znajdziesz tutaj.

 

Jeżeli użytkownikiem usługi jest inna osoba niż zmarły abonent istnieje możliwość przepisania usługi. Aby do tego doszło należy poinformować Orange o takim fakcie okazując oryginał aktu zgonu (dokument jest jedynie do wglądu pracownika salonu – nie jest on zabierany ani kopiowany).

 

Informacje w jaki sposób zrealizować cesję znajdziesz tutaj.

 

📝 Jeśli zapoznałeś się z powyższymi informacjami i masz dodatkowe pytania - załóż nowy temat w kategorii Moje usługi - Abonament - etykieta: "umowa".

Historia wersji
Nr wersji:
15 z 15
Ostatnio zaktualizowane:
‎07-02-2022 14:02
Zaktualizowano przez:
 
Etykiety (2)