Opcje artykułów
- Historia artykułu
- Subskrybuj źródło RSS
- Dodaj do zakładek
- Obserwuj
- Wyślij wiadomość e-mail do znajomego
- Strona dopasowana do drukarki
- Zgłoś
W przypadku problemów z rejestracją lub logowaniem do forum pomoc znajdziesz tutaj.
Dzięki Poczcie Głosowej w telefonie stacjonarnym masz pewność, że ne przegapisz żadnego telefonu od bliskich czy znajomych. Poczta Głosowa włączy się, gdy nie odbierzesz telefonu, a także wtedy, gdy Twój będzie zajęty.
Wystarczy, że posiadasz telefon z wybieraniem tonowym i aktywujesz usługę.
Włączenie poczty
- Zadzwoń pod bezpłatny numer 19555
- Ustaw powitanie w menu Poczty Głosowej – nie powinno być dłuższe niż 40 sekund
- Wybierz godziny, w których będziesz informowany o nowych wiadomościach i próbach połączeń (standardowe ustawienia to: w dni robocze od 7.00-22.00, w weekendy od 10.00-22.00)
- Ustaw kod dostępu
Wskazówka: kod dostępu przyda Ci się, gdy będziesz chciał
odsłuchać z innego numeru wiadomości nagrane na Twojej poczcie głosowej.
Przekierowanie połączeń na Pocztę Głosową
- gdy Twój numer jest zajęty:
Włącz przekierowanie- wpisz *67*19555# (bezpłatnie)
Wyłącz przekierowanie - wybierz #67# (bezpłatnie)
- gdy nie odbierasz:
Włącz przekierowanie – wybierz *61*19555# (bezpłatnie)
Wyłącz przekierowanie - wybierz #61# (bezpłatnie) - gdy chcesz od razu przekierować połączenie na Pocztę Głosową:
Włącz przekierowanie - wybierz *21*19555# (bezpłatnie)
Wyłącz przekierowanie - wybierz #21# (bezpłatnie)
Odsłuchiwanie wiadomości
- Zadzwoń pod bezpłatny numer 19555 i odsłuchaj wiadomość.
Jeśli chcesz oddzwonić bezpośrednio z poczty głosowej do osoby, która zostawiła dla Ciebie wiadomość - po odsłuchaniu wybierzesz „3” (opłata za połączenie zgodna z cennikiem)
Wskazówka: w Poczcie Głosowej możesz przechowywać
do 40 wiadomości, nawet do 3 tygodni.
Odsłuchiwanie poczty z innego numeru
Możesz odsłuchać wiadomości z Twojej Poczty głosowej, korzystając z innego numeru telefonu.
- Zadzwoń pod swój numer telefonu stacjonarnego
- Po zgłoszeniu się poczty głosowej wciśnij *, a następnie cyfrę „6”
- Wprowadź kod dostępu
Jeśli zapoznaliście się z powyższymi informacjami i macie pytania dot. Poczty Głosowej w tel. stacjonarnym, to załóżcie nowy temat w kategorii Moje usługi - Abonament.
Historia wersji
Nr wersji
6 z 6
Ostatnia aktualizacja:
miesiąc temu
Zaktualizowano przez: