Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Poczta Głosowa w telefonie stacjonarnym

Dzięki Poczcie Głosowej w telefonie stacjonarnym masz pewność, że ne przegapisz żadnego telefonu od bliskich czy znajomych. Poczta Głosowa włączy się, gdy nie odbierzesz telefonu, a także wtedy, gdy Twój będzie zajęty.

Wystarczy, że posiadasz telefon z wybieraniem tonowym i aktywujesz usługę.

Włączenie poczty

  1. Zadzwoń pod bezpłatny numer 19555
  2. Ustaw powitanie w menu Poczty Głosowej – nie powinno być dłuższe niż 40 sekund
  3. Wybierz godziny, w których będziesz informowany o nowych wiadomościach i próbach połączeń (standardowe ustawienia to: w dni robocze od 7.00-22.00, w weekendy od 10.00-22.00)
  4. Ustaw kod dostępu
Wskazówka: kod dostępu przyda Ci się, gdy będziesz chciał 
odsłuchać z innego numeru wiadomości nagrane na Twojej poczcie głosowej.

Przekierowanie połączeń na Pocztę Głosową

  1. gdy Twój numer jest zajęty:

    Włącz przekierowanie- wpisz *67*19555# (bezpłatnie)

    Wyłącz przekierowanie - wybierz #67# (bezpłatnie)

  2. gdy nie odbierasz:
    Włącz przekierowanie – wybierz *61*19555# (bezpłatnie)
    Wyłącz przekierowanie - wybierz  #61# (bezpłatnie)

  3. gdy chcesz od razu przekierować połączenie na Pocztę Głosową:

    Włącz przekierowanie - wybierz *21*19555# (bezpłatnie)

    Wyłącz przekierowanie - wybierz #21# (bezpłatnie)

Odsłuchiwanie wiadomości

  1. Zadzwoń pod bezpłatny numer 19555 i odsłuchaj wiadomość.

Jeśli chcesz oddzwonić bezpośrednio z poczty głosowej do osoby, która zostawiła dla Ciebie wiadomość -  po odsłuchaniu wybierzesz „3” (opłata za połączenie zgodna z cennikiem)

Wskazówka: w Poczcie Głosowej możesz przechowywać 
do 40 wiadomości, nawet do 3 tygodni.

Odsłuchiwanie poczty z innego numeru

Możesz odsłuchać wiadomości z Twojej Poczty głosowej, korzystając z innego numeru telefonu.

  1. Zadzwoń pod swój numer telefonu stacjonarnego
  2. Po zgłoszeniu się poczty głosowej wciśnij *, a następnie cyfrę „6
  3. Wprowadź kod dostępu

 

 

Jeśli zapoznaliście się z powyższymi informacjami i macie pytania dot. Poczty Głosowej w tel. stacjonarnym, to załóżcie nowy temat w kategorii Moje usługi - Abonament.

 

Historia wersji
Nr wersji
5 z 5
Ostatnia aktualizacja:
stycznia 2019
Zaktualizowano przez:
 
Etykiety (1)