Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

zawarcie umowy na dwa lata z taryfy CDM na LTE Freenet SIMO


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 1
  • 0

zawarcie umowy na dwa lata z taryfy CDM na LTE Freenet SIMO

Byłem w salonie Orange tuż po otrzymaniu wypowiedzenia na CDMA. Tak jak pisałem, liczyłem się z możliwością wypowiedzenia aneksu dot. LTE FreeNet

ale w salonie uspokojono mnie, a doradca powiedział,

że w dalszym ciągu będę mógł korzystać z internetu „by Orange”, bo przecież mam podpisany aneks na dostawę usługi LTE FreeNet, a wypowiedzenie dotyczy umowy na pasmo 450 Mhz.

Nic nt. konieczności zmiany routera.

W odpowiedzi na reklamację, zastosowano met. kopiuj wklej jak do każdego klienta-natręta. Widać, że piszący nie zapoznał się ze sprawą.

Jedyny stosunek do sprawy to odmowa uznania reklamacji.

Dwa tyg. później wysłałem drugie pismo reklamujące tej samej treści. Znając życie liczyłem, że trafi w inne ręce. I tak było.

04.05 zadzwonił doradca z Orange – po kilku zdaniach wiedziałem, że zna sprawę, odsłuchał nagrane rozmowy, przeprosił w imieniu Orange, zaproponował

Rozwiązania do wyboru ( darmowy router-1zł, zwrot kosztów – płaciłem abonament), naprawdę budujące. Finał.

To nie był problem w pieniądzach ale w stylu i procedurach jakie zdarzają się, nie chce powiedzieć wszędzie, bo nie o to chodzi.

Dla mojego przypadku nie można nadać żadnej rangi, podstawowy, banalny model sprzedaży usługi, nie wymagający szczególnych kwalifikacji.

Uproszczony do granic, by zminimalizować ryzyko błędów.

A mimo to 4 pracowników Orange- 2 os. Salon+1 osoba telefon+1 osoba pismo odmowne, nie postąpiły o krok w sprawie, a wręcz ją zagmatwały.

Standardy procedur w Polsce niestety odbiegają poziomem od podobnych w „świecie zachodu”.

I nie chodzi o finał sprawy, w tle widoczny jest jej nieudolny przebieg. Dopiero 5-ta osoba kładzie kres, krótko mówiąc, bałaganowi.

Nie napawa optymizmem i mój przypadek, gdyż mogło być róznie. Już prawie kupiłem router na własny rachunek.

W dobie pędu za zarobkiem klienci z „problemami” są blisko straconej pozycji i wygląda na to, że firmy nie boja się ryzyka źle obsłużonych klientów,

a dowodem na to, jest fakt braku kwalifikowanej i kompetentnej kadry każdego szczebla


Zespół Nasz Orange
  • 2831
  • 10855
  • 150

zawarcie umowy na dwa lata z taryfy CDM na LTE Freenet SIMO

Dzięki @dramm4 że opisałeś nam tutaj zakończenie tej historii Emotikon: Szczęśliwy.

Zachęcam Cię do oznaczenia wpisu przez │→ Zaakceptuj jako rozwiązanie│, który Twoim zdaniem wydaje się najbardziej przydatny. Dzięki temu innym łatwiej będzie go odnaleźć.