- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zapętlenie rozmowy tzw playback
Witam,
Posiadam 14 nr w sieci orange i tylko na jednym z numerów pojawia się zjawisko nazwane przez operatora "playback" czyli zapętlenie rozmowy i odtwarzanie jej w kółko. Głównie przy rozmowach międzynarodowych. Co z tym można zrobić? Czy pozostaje mi tylko złożenie reklamacji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zapętlenie rozmowy tzw playback
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zapętlenie rozmowy tzw playback
Oczywiście zgłoszenie indywidualne.
Nieco informacji na temat tego zjawiska https://niebezpiecznik.pl/post/rozlaczylo-mnie-a-potem-telefon-jeszcze-raz-odtworzyl-mi-cala-rozmowe...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zapętlenie rozmowy tzw playback
@KamilK Czy Twój problem został rozwiązany i czy któraś z podpowiedzi okazała się pomocna? Jeżeli tak, to zachęcam Cię do oznaczenia jednej z nich jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
zapętlenie rozmowy tzw playback
Odpowiedź z reklamacji:
Że jest to problem telefonu/obudowy/zestawu słuchawkowego. W pierwszej kolejności proszę przełożyć kartę sim do innego aparatu.
Dam znać czy to był problem aparatu.