- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wielki bałagan
Jak to możliwe, że konsultanci ustalają nowe warunkni przedłużenia umowy a potem nie wprowadzają zmian do systemu....??? a za chwilę na koncie pojawia się info, że umowa jest przedłużona bez mojej wiedzy????jakaś masakra
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wielki bałagan
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wielki bałagan
Ta firma to chaos jest. Też teraz przedłużałem umowę i ręce opadają jeden konsultant mówił co innego niż drugi. W tej firmie nie ma żadnego zarządzania. Konto orange na stronie nie wyświetla u mnie w ogóle żadnej umowy. Dobrze, że papier mam w domu. Nikt żadnych danych nie wprowadził na moje konto w necie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wielki bałagan
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wielki bałagan
Wydaje mi się że nie jest tak źle jak się Wam wydaje, może jesteście tym procentem u których wystąpiły jakieś problemy systemowe - na tyle milionów klientów nei da się poprowadzić wszystkiego na 100% bez błedów. Ja za to miałem ogromne nieprzyjemne przygody z Play i....tak więc wszędzie dobrze gdzie nas nie ma 🙂