Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

umowa na pakiet tv bez informacji o dodatkowych kosztach


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 416
  • 245
  • 17

umowa na pakiet tv bez informacji o dodatkowych kosztach

przede wszystkim wybierajac pakiet podstawowy klient dostaje przez miesiac za darmo dodatkowo pakiet bogaty i maksymalny po czym po 30 dniach te pakiety sa automatycznie wylaczone.
ale jezeli sie klient  decyduje na pakiet bogaty to chyba wie ze bedzie musial za niego placic po okresie darmowym.

a jezeli nie chce to po prostu mowi dziekuje i nie ma problemu 😉

 

wiesz klienci sa rozni sa tacy co w pierwszym momencie biora i biora (mimo informacji co ile bedzie kosztowalo) a potem wielkie zdziwienie ze tyle sie placi 😉

 

na te chwile nie przypominam sobie aby jakies dodatkowe uslugi byly narzucone z gory gdzie klient mialby np po miesiacu sam z nich zrezygnowac aby nie miec pozniej wyzszego rachunku.

 

a dorba mam ale to dla biznesu Emotikon: Język

 


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

umowa na pakiet tv bez informacji o dodatkowych kosztach

Są, są, niedawno miałem do czynienia (u innego operatora) z włączaniem tzw. czasoumilacza i jeszcze czegoś na miesiąc za darmo. I jeśli nie wyłączyłem w porę (wysyłając odpowiedniego sms-a), to od następnego miesiąc - automatyczne przedłużenie z opłatą 9,90zł. Właśnie takie praktyki są wg mnie żenujące, bo żerują na zapominalskich i roztargnionych!

Zawsze powinno być odwrotnie - jak klient nie prześle chęci włączenia, to po tym miesiącu powinno być  automatycznie wyłączane i kropka.

A z tego co opisał autor wątku, to zrozumiałem, że właśnie podobnie było z tym pakietem tv...


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 416
  • 245
  • 17

umowa na pakiet tv bez informacji o dodatkowych kosztach

to inaczej

w orange rowniez masz takie uslugi jak np: halo granie, gdzie jest dziecko, nawigacja itp ktore sa w pierwszych miesiacach za darmo tylko ze one nie sa przypisane z automatu klientowi. to sprzedawca zaznacza/odznaczy czy to ma byc u klienta w kontrakcie oczywiscie pytajac o to klienta. gorzej jak sie wrzuca cos nie informujac klienta. to takie zachowania nie powinny miec miejsca.

nie wiem jak to jest u innych operatorow ale mysle ze podobnie jak w orange.

ten czasumilacz bo byla usluga dodatkowa na zasadzie ze sprzedawca sam Ci ja wrzucil czy usluga glowna?

 

wracajac do glownego tematu to nalezaloby sprawdzic jaka to byla promocja bogatego

 


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

umowa na pakiet tv bez informacji o dodatkowych kosztach

Ipla i czasoumilacz są (były?) stałymi punktami umowy abonamentowej wyszczególnione jako gratisowe przez pierwszy miesiąc. Jest też informacja, że jeśli nie chcesz aby później nadal działały, już jako płatne, to musisz wysłać sms-a deaktywacyjnego. Czasoumilacz zresztą od razu zaczyna działać z jakąś domyślną muzyczką i trzeba się tym natychmiast zająć, żeby cię znajomi nie zwyzywali odzywkami typu "co ty nam tu za disco nadajesz?!" 🙂 Żenujące moim zdaniem, choć konsultant lojalnie ostrzegał.

 

UWAGA: Powyższy przykład nie dotyczy Orange, tylko w celach informacyjnych podaję przykład z innego operatora gms 😉


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 2
  • 0

umowa na pakiet tv bez informacji o dodatkowych kosztach

@s_a_t_a_n Pakiety elastyczne nie wyłączają się automatycznie. Te, tak samo jak wszystkie pozostałe, trzeba wypowiedzieć. Z tym, że do elastycznych nie jest wymagane pismo, można to zrobić np. przez infolinię.