Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

transmisja danych


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

transmisja danych

Witam, ostatnio przeszłam z karty na abonament. Nie mogę połączyć się z transmisją danych, jak to mogę naprawić??
2 ODPOW. 2

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2802
  • 6985
  • 182

transmisja danych

Zadzwoń do BOK. Prawdopodobnie wyłączyła się pakietowa transmisja danych na numerze. Często się to zdarza.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

transmisja danych

@Baś0-7, zakładając, że zrobiłaś standardową procedurę czyli restart telefonu, sprawdzenie ustawień transmisji w swoim telefonie, proponuję sprawdzenie czy ta karta pozwala na transmiję w innym aparacie. Oczywiście dobrym rozwiązaniem jest to co proponuje @Katani1 czyli kontakt z BOK. Jeżeli masz smartfon i zainstalowaną aplikację Mój Orangę - to po pełnym zalogowaniu się do niej danymi Twojego numeru  możesz połączyć się z konsultantem bezpłatnie - u dołu ekranu jest przycisk połączenia lub czatu z BOK.