17-12-2016
14:59
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-12-2016
14:59
transmisja danych
Witam, ostatnio przeszłam z karty na abonament. Nie mogę połączyć się z transmisją danych, jak to mogę naprawić??
Etykiety:
2 ODPOW. 2
17-12-2016
15:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-12-2016
15:03
transmisja danych
Zadzwoń do BOK. Prawdopodobnie wyłączyła się pakietowa transmisja danych na numerze. Często się to zdarza.
17-12-2016
15:28
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-12-2016
15:28
transmisja danych
@Baś0-7, zakładając, że zrobiłaś standardową procedurę czyli restart telefonu, sprawdzenie ustawień transmisji w swoim telefonie, proponuję sprawdzenie czy ta karta pozwala na transmiję w innym aparacie. Oczywiście dobrym rozwiązaniem jest to co proponuje @Katani1 czyli kontakt z BOK. Jeżeli masz smartfon i zainstalowaną aplikację Mój Orangę - to po pełnym zalogowaniu się do niej danymi Twojego numeru możesz połączyć się z konsultantem bezpłatnie - u dołu ekranu jest przycisk połączenia lub czatu z BOK.