15-12-2017
13:30
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-12-2017
13:30
► Temat został przeniesiony z kategorii Konto Mój Orange (etykieta: usługi stacjonarne) - Moderator Wiktor ◄
Witam, przez ostatnie miesiące płaciłem za telefon 29,00 zł. I nie rozumiem dlaczego na grudzień kwota ta wynosi 49,00. Proszę o wyjaśnienie.
Maciej ********
mail: mackoszattlen.pl
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
15-12-2017
13:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-12-2017
13:34
Jeśli chcesz wyjaśnić tą sytuację zadzwoń do BOK bądź udaj się do salonu w celu wyjaśnienia sprawy.Pozdrawiam.
3 ODPOW. 3
15-12-2017
13:33
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-12-2017
13:33
telefon stacjonarny
@mutu1, Podaj trochę więcej informacji. Jaka taryfa ?? Telefon Stacjonarny analogowy ? Czy nikt nie zmieniał warunków umowy?? Do kiedy jest umowa?
15-12-2017
13:34
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-12-2017
13:34
Jeśli chcesz wyjaśnić tą sytuację zadzwoń do BOK bądź udaj się do salonu w celu wyjaśnienia sprawy.Pozdrawiam.
15-12-2017
13:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-12-2017
13:36
telefon stacjonarny
Podejrzewam, że skorzystałeś z promocji pół roku za mniej. Zniżka obowiązywała tylko przez 6 miesięcy. Ale upewnić można na BOK. http://orange.pl/kontakt