26-06-2018
13:28
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-06-2018
13:28
skąd faktura
► Temat został przeniesiony z kategorii O społeczności - Moderator Wiktor ◄
Witam, mam taki problem. W grudniu z końcem umowy przeniosłam numer do play dzisiaj po 6 miesiacach dostałam list o nie zapłąconym rachunku od stycznia do czerwca. Po czyjej stronie błąd po play czy orange ? jak wyprostowac sprawe?
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
26-06-2018
13:31
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
26-06-2018
13:31
skąd faktura
Zalezy co jest na fakturze. Tu na forum nikt tego nie sprawdzi. Skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt