Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

"Miszczowie" z działu obsługi klienta


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 8
  • 0

"Miszczowie" z działu obsługi klienta

Witam,

Jako że od dłuższego czasu zauważam wyraźny spadek standardów panujących wśród pracowników Pomarańczy a denerwować się i przejmować czymkolwiek już nie mam zamiaru postanowiłem założyć post w którym będę zamieszczał relację z rozmów z doradcami, które wołają o pomstę do nieba - mam tych historii na pęczki

 

Dzisiejsza sytuacja:

zmieniałem adresację DHCP w FunBoxie jednak że zapomniałem zrestartować dekoder Orange aby ten mógł sobie pobrać nowy adres IP. W między czasie do domu wraca moja druga połowa zauważa że nie działają kanały, wyświetla się tajemniczy kod błędu oraz informacja o tym aby się skontaktować z infolinią tak więc łapie ona za słuchawkę i pyta co się dzieje... Nasz specjalista prosi o chwilę na to by mógł zweryfikować dostępne informację o awariach po czym zdecydowanie stwierdza że - " tak, w dniu dzisiejszym nastąpiła pewna poważna globalna awaria i kanały się pojawią dopiero po godzinie 20"....

 

Dodam że w chwilę po tej rozmowie spotkałem się z moją drugą połową która przekazała mi tą złowieszczą informację. Omal z krzesła nie spadłem ale postanowiłem jej zaimponować swoimi umiejętnościami w dziedzinie napraw poważnych globalnych awarii samym tylko dotknięciem dekodera (no konkretniej to włącznika na jego tyłach..) i już po chwili zagrożenie zostało zażegnane... Teraz się zastanawiam nad tym czy nie wystawić jakiejś faktury Pomarańczy bo w końcu poradziłem w walce z poważną globalną awarią... Co o tym myślicie? 

 

A na koniec dodam tylko że takie raczenie nas bzdurami pojawia się za każdym razem kiedy rozmawiamy z doradcami Orange - w mniejszym lub większym stopniu ale występuje zawsze. Miejmy to na uwadze bo niestety często przez te bzdury jesteśmy wpędzani w nie potrzebne koszty, których sami nie jesteśmy świadomi. 

 

15 ODPOW. 15

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

"Miszczowie" z działu obsługi klienta

@rzyraraf mysle ze jak to napisales takie raczenie nas bzdurami to domena wielu ludzi w roznych dziedzinach. Ktos nie do konca na czyms sie zna lub wogole sie nie zna, a gra eksperta w kazdej dziedzinie. To takie typowe dla niektórych osób.

 

______________

* Wpis edytowany - Rafał

 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1272
  • 3044
  • 31

"Miszczowie" z działu obsługi klienta

Skoro taki z Ciebie "miszcz" to po co dzwonisz na BOK? 😉


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

"Miszczowie" z działu obsługi klienta

@PARANOJA przeciez napisal ze zona dzwonila bo nie wiedziala co sie dzieje😜


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 1272
  • 3044
  • 31

"Miszczowie" z działu obsługi klienta

@byczyn_86  Przecież napisał że "za każdym razem". Więc wnioskuje że tych połączeń z bok było więcej niż ten jeden raz. 😜


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

"Miszczowie" z działu obsługi klienta

@PARANOJA ale o opanowaniu globalnej awarii tylko jedno😁


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 8
  • 0

"Miszczowie" z działu obsługi klienta

@byczyn_86 dobrze myślisz... Również jestem zdania że doradcy z Pomarańczy są osobami nie kompetentnymi, którzy są nastawieni wyłącznie na generowanie kosztów zarówno po stronie klienta jak i własnej firmy.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

"Miszczowie" z działu obsługi klienta

@rzyraraf nie twierdze ze doradcy sa niekompetentni. Chodzi mi o to ze w kazdej dziedzinie, w kazdej firmie, korporacji znajda sie tacy wlasnie "eksperci" 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

"Miszczowie" z działu obsługi klienta

Dziekuje moderatorze @Rafał 😉


Zespół Nasz Orange
  • 1103
  • 7715
  • 79

"Miszczowie" z działu obsługi klienta

Jeżeli Doradca poinformował o awarii, to taka występowała w Twojej lokalizacji. Doradca podaje zawsze przewidywany czas usunięcia awarii, co oznacza, że może potrwać ona zarówno krócej jak i dłużej. Po jej zakończeniu restart prądowy przywraca działanie usług.

Przy okazji przypominam, że temat do luźnych dyskusji znajduje się w pogaduchach 😉