Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z przeniesieniem numeru


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Problem z przeniesieniem numeru

Dzień dobry,

dnia 02.03.2020 udałem się do salonu Orange w celu przejścia z Orange Flex na abonament. Pan stwierdził, że to nie jest możliwe. Poradził żeby się udać do salonu Plusa i tam przejść na kartę a po aktywacji wrócić następnego dnia. Zdziwiło mnie to, ale nie protestowałem. Tak zrobiłem. Po północy 03.03.2020 dostałem sms, że jestem w Plusie na kartę. Poszedłem tego dnia do salonu Orange, bez problemu podpisałem umowę wraz z przeniesieniem numeru dostałem tymczasową kartę i mój numer miał się aktywować po północy. Minęły 2 dni, kontaktowałem się z konsultantem przez czat, powiedział, że był problem i ponowił próbę przejścia. Nic nie dało. Od poniedziałku dzwonię na infolinię i dostaję informację zwrotną, że nie było możliwe przeniesienie, odrzucono. Jak pytam jaki powód to tylko odrzucono i wina Plusa, mam wyjaśnić z nimi. W plusie wszystko gra, dzwonie do Orange i znów kompletny brak pomocy. Jak mogę rozwiązać tę sprawę? Rzecz banalną wałkuję już prawie dwa tygodnie, tracę czas i powoli nerwy.

4 ODPOW. 4

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 256
  • 706
  • 10

Problem z przeniesieniem numeru

Może spróbuj zrobić to samemu? 

Tutaj dodatkowo masz link https://www.orange.pl/view/poranazmiany dzięki któremu możesz dostać pół roku za darmo przy przenoszeniu właśnie numeru do abonamentu 55 i 75 (wystarczy wypełnić krótki test, nawet można głupoty zaznaczać 😉

Do tego od jutra do 31 jest darmowa dostawa kurierska w związku z koronawirusem, więc czemu nie skorzystać z wersji online?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Problem z przeniesieniem numeru


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Problem z przeniesieniem numeru

@dszuchalski najpierw musisz się zorientować, czy faktycznie nie ma żadnych trwających procesów przeniesienia numeru. Najlepiej zadzwonić na infolinię PLUS-a i sprawdzić, czy przeniesienie jest anulowane i żaden proces w tej chwili na numerze nie jest prowadzony. Jeżeli jest wszystko zakończone, to przeniesienie numeru do Orange na abonament można wykonać przez stronę internetową lub infolinię 510 100 100. Nie trzeba zlecenia przenoszenia wykonywać w salonie.

 

Proponuję Plan Mobilny:

https://www.orange.pl/abonament-komorkowy?offerType=VOICE&loyalty=24&processType=MNP

Ważne, aby na numerze były zakończone wszystkie procesy lub anulowane, a podczas składania wniosku o przeniesienie muszą być wszystkie dane dokładnie wypełnione i zgodne z danymi w PLUS-ie.

 

Niestety z FLEX-a be konkurencji nie da się przenieść numeru na abonament lub na kartę.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18339
  • 52438
  • 702

Problem z przeniesieniem numeru

Coś błędnie zadziałała komunikacja między Plus-em a Orange. Może w salonie został wypełniony wniosek o przeniesienie numeru z jakimś błędem, nawet drobna zmiana cyferki może spowodować odrzucenie wniosku o przeniesienie.

 

Jeszcze pytanie o obecną podpisaną umową. Co w salonie na ten temat powiedzieli lub na infolinii czy czacie? Przecież umowa podpisana, a numer nie przeniesiony? Czy z powodu braku przeniesienia numeru umowa została anulowana? Bo w tym momencie pozostajesz z umową na numerze tymczasowym i podejrzewam, że raczej będzie problem z jej rozwiązaniem, ponieważ podpisana w salonie.

 

Jeżeli masz nadal umowę z numerem tymczasowym, więc powyższe podpowiedzi są bezużyteczne.

 

Uważam, że tą sprawę trzeba zgłosić jako reklamację na infolinii z wymuszeniem przeniesienia numeru do obecnie podpisanej umowy lub anulowanie obecnej umowy z uwzględnieniem szczególnych warunków.

 

W Plusie numer musi być aktywny na połączenia wychodzące, bo inaczej może być problem z przeniesieniem numeru do Orange.