- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
"Miszczowie" z działu obsługi klienta
Witam,
Jako że od dłuższego czasu zauważam wyraźny spadek standardów panujących wśród pracowników Pomarańczy a denerwować się i przejmować czymkolwiek już nie mam zamiaru postanowiłem założyć post w którym będę zamieszczał relację z rozmów z doradcami, które wołają o pomstę do nieba - mam tych historii na pęczki
Dzisiejsza sytuacja:
zmieniałem adresację DHCP w FunBoxie jednak że zapomniałem zrestartować dekoder Orange aby ten mógł sobie pobrać nowy adres IP. W między czasie do domu wraca moja druga połowa zauważa że nie działają kanały, wyświetla się tajemniczy kod błędu oraz informacja o tym aby się skontaktować z infolinią tak więc łapie ona za słuchawkę i pyta co się dzieje... Nasz specjalista prosi o chwilę na to by mógł zweryfikować dostępne informację o awariach po czym zdecydowanie stwierdza że - " tak, w dniu dzisiejszym nastąpiła pewna poważna globalna awaria i kanały się pojawią dopiero po godzinie 20"....
Dodam że w chwilę po tej rozmowie spotkałem się z moją drugą połową która przekazała mi tą złowieszczą informację. Omal z krzesła nie spadłem ale postanowiłem jej zaimponować swoimi umiejętnościami w dziedzinie napraw poważnych globalnych awarii samym tylko dotknięciem dekodera (no konkretniej to włącznika na jego tyłach..) i już po chwili zagrożenie zostało zażegnane... Teraz się zastanawiam nad tym czy nie wystawić jakiejś faktury Pomarańczy bo w końcu poradziłem w walce z poważną globalną awarią... Co o tym myślicie?
A na koniec dodam tylko że takie raczenie nas bzdurami pojawia się za każdym razem kiedy rozmawiamy z doradcami Orange - w mniejszym lub większym stopniu ale występuje zawsze. Miejmy to na uwadze bo niestety często przez te bzdury jesteśmy wpędzani w nie potrzebne koszty, których sami nie jesteśmy świadomi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
"Miszczowie" z działu obsługi klienta
@rzyraraf mysle ze jak to napisales takie raczenie nas bzdurami to domena wielu ludzi w roznych dziedzinach. Ktos nie do konca na czyms sie zna lub wogole sie nie zna, a gra eksperta w kazdej dziedzinie. To takie typowe dla niektórych osób.
______________
* Wpis edytowany - Rafał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
"Miszczowie" z działu obsługi klienta
Skoro taki z Ciebie "miszcz" to po co dzwonisz na BOK? 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
"Miszczowie" z działu obsługi klienta
@PARANOJA przeciez napisal ze zona dzwonila bo nie wiedziala co sie dzieje😜
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
"Miszczowie" z działu obsługi klienta
@byczyn_86 Przecież napisał że "za każdym razem". Więc wnioskuje że tych połączeń z bok było więcej niż ten jeden raz. 😜
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
"Miszczowie" z działu obsługi klienta
@PARANOJA ale o opanowaniu globalnej awarii tylko jedno😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
"Miszczowie" z działu obsługi klienta
@byczyn_86 dobrze myślisz... Również jestem zdania że doradcy z Pomarańczy są osobami nie kompetentnymi, którzy są nastawieni wyłącznie na generowanie kosztów zarówno po stronie klienta jak i własnej firmy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
"Miszczowie" z działu obsługi klienta
@rzyraraf nie twierdze ze doradcy sa niekompetentni. Chodzi mi o to ze w kazdej dziedzinie, w kazdej firmie, korporacji znajda sie tacy wlasnie "eksperci"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
"Miszczowie" z działu obsługi klienta
Jeżeli Doradca poinformował o awarii, to taka występowała w Twojej lokalizacji. Doradca podaje zawsze przewidywany czas usunięcia awarii, co oznacza, że może potrwać ona zarówno krócej jak i dłużej. Po jej zakończeniu restart prądowy przywraca działanie usług.
Przy okazji przypominam, że temat do luźnych dyskusji znajduje się w pogaduchach 😉
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »