Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

"Dziękujęmy, że wybrałeś nasze usługi"

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 1

"Dziękujęmy, że wybrałeś nasze usługi"

Witam serdecznie

 

Dzisiaj dotarl do mnie mobilny internet orange 'bez limitu' urzadzenie Huawei B315 podpiety kablem ethernet do PC, uruchomilem i niby wszystko super, gdyby nie jeden uciążliwy komunikat:

 

zcv4irh

 

pojawia sie praktycznie na kazdej nowej stronie, czasami odswiezenie tej strony pomaga, ale często nawet i to nic nie daje....orientuje sie ktos jak pozbyć się tego ...? 

 

ps. konto zalozylem i myslalem ze to pomoze, niestety....

ps. uzywam przegladarki Chrome

 

Z gory dziekuje za pomoc

Pozdrawiam

C. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 1

"Dziękujęmy, że wybrałeś nasze usługi"

ok chyba po prostu trzeba wejsc w zaloz konto i sie tam zalogowac, strona tak jakby nie rejestruje jak sie tego nie kliknie mimo ze sie zalogowalem duzo wczesniej 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32767
  • 38718
  • 1388

"Dziękujęmy, że wybrałeś nasze usługi"

zmień stronę startową w przeglądarce

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 1

"Dziękujęmy, że wybrałeś nasze usługi"

ok chyba po prostu trzeba wejsc w zaloz konto i sie tam zalogowac, strona tak jakby nie rejestruje jak sie tego nie kliknie mimo ze sie zalogowalem duzo wczesniej