Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 8, Poszukiwacz
  • 3
  • 2
  • 0

pytanie na temat zerwania umowy i internetu

[ Edytowane ]

► Temat, ze względu na charakter omawianego zagadnienia, został przeniesiony z kategorii Internet domowy (etykieta: Neostrada) - Moderator Wiktor ◄

 

Witam,

prosiłbym o pomoc, czy jeśli przedłużyłem umowę orange love telefonicznie to czy mogę zerwać umowę bez żadnych kosztów? Jeśli nie to co mogę zrobić aby internet był szybszy, umowa do 10Mb/s ?

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

Poziom 29, Specjalista
  • 6420
  • 5754
  • 69

pytanie na temat zerwania umowy i internetu

@robert23 , o ile w trakcie rozmowy telefonicznej nie wyraziłeś zgody na wcześniejsze rozpoczęcie zamówionej usługi, to bez kary masz na odstąpienie 14 dni. Taki formularz powinieneś mieć w dokumentach od kuriera.

Poziom 8, Poszukiwacz
  • 3
  • 2
  • 0

pytanie na temat zerwania umowy i internetu

[ Edytowane ]

@burebusek  a da się to jakoś sprawdzić, ponieważ mama, która przedłużała umowę nie pamięta, czy zgadzała się na te wcześniejsze rozpoczęcie usług ?

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 25, Specjalista
  • 293
  • 552
  • 34

pytanie na temat zerwania umowy i internetu

Zgoda na wcześniejsze rozpoczęcie świadczenia usługi akurat tutaj nie ma nic do rzeczy, bo raz, że to dotyczy tylko nowych usług, a dwa, dla każdej umowy podpisanej poza siedzibą firmy (czyli np salonem) jest prawo do odstąpienia w ciągu 14 dni.


Ważne tylko jest to, że jeżeli podpisywałeś aneks (przedłużałeś umowę), to odstępujesz od aneksu, a nie od całej umowy. Więc warunki wtedy wracają na te co miałeś przed przedłużeniem. Jeśli chcesz zerwać umowę, to musisz złożyć osobne wypowiedzenie, a to czy będą doliczone dodatkowe koszty, to zależy, czy skończył Ci się już okres promocyjny pierwotnej umowy, czy nie.

101010
Poziom 8, Poszukiwacz
  • 3
  • 2
  • 0

pytanie na temat zerwania umowy i internetu

[ Edytowane ]

@zbignieww czy da się sprawdzić czskończył się ten okres promocyjny ?

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 25, Specjalista
  • 293
  • 552
  • 34

pytanie na temat zerwania umowy i internetu

Jeśli macie konto na Nowym Mój Orange, wystarczy po zalogowaniu się wejść w zakładkę Umowy i urządzenia, tam na jednej z pierwszych pozycji jest informacja o końcu umowy. Tylko tu też kolejna uwaga, jeśli aneks wszedł już w życie, będzie data obowiązywania zgodna z aneksem, więc datę końca pierwotnej umowy należy szukać na dokumentach podpisywanych (zakładam) dwa lata temu. Ewentualnie można skontaktować się poprzez czat z Biurem Obsługi Klienta

101010