Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

pytanie na temat zerwania umowy i internetu


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

pytanie na temat zerwania umowy i internetu

► Temat, ze względu na charakter omawianego zagadnienia, został przeniesiony z kategorii Internet domowy (etykieta: Neostrada) - Moderator Wiktor ◄

 

Witam,

prosiłbym o pomoc, czy jeśli przedłużyłem umowę orange love telefonicznie to czy mogę zerwać umowę bez żadnych kosztów? Jeśli nie to co mogę zrobić aby internet był szybszy, umowa do 10Mb/s ?

5 ODPOW. 5
Anonim

Nie dotyczy

pytanie na temat zerwania umowy i internetu

@robert23 , o ile w trakcie rozmowy telefonicznej nie wyraziłeś zgody na wcześniejsze rozpoczęcie zamówionej usługi, to bez kary masz na odstąpienie 14 dni. Taki formularz powinieneś mieć w dokumentach od kuriera.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

pytanie na temat zerwania umowy i internetu

@Anonim  a da się to jakoś sprawdzić, ponieważ mama, która przedłużała umowę nie pamięta, czy zgadzała się na te wcześniejsze rozpoczęcie usług ?


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 395
  • 908
  • 43

pytanie na temat zerwania umowy i internetu

Zgoda na wcześniejsze rozpoczęcie świadczenia usługi akurat tutaj nie ma nic do rzeczy, bo raz, że to dotyczy tylko nowych usług, a dwa, dla każdej umowy podpisanej poza siedzibą firmy (czyli np salonem) jest prawo do odstąpienia w ciągu 14 dni.


Ważne tylko jest to, że jeżeli podpisywałeś aneks (przedłużałeś umowę), to odstępujesz od aneksu, a nie od całej umowy. Więc warunki wtedy wracają na te co miałeś przed przedłużeniem. Jeśli chcesz zerwać umowę, to musisz złożyć osobne wypowiedzenie, a to czy będą doliczone dodatkowe koszty, to zależy, czy skończył Ci się już okres promocyjny pierwotnej umowy, czy nie.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 2
  • 0

pytanie na temat zerwania umowy i internetu

@zbignieww czy da się sprawdzić czskończył się ten okres promocyjny ?


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 395
  • 908
  • 43

pytanie na temat zerwania umowy i internetu

Jeśli macie konto na Nowym Mój Orange, wystarczy po zalogowaniu się wejść w zakładkę Umowy i urządzenia, tam na jednej z pierwszych pozycji jest informacja o końcu umowy. Tylko tu też kolejna uwaga, jeśli aneks wszedł już w życie, będzie data obowiązywania zgodna z aneksem, więc datę końca pierwotnej umowy należy szukać na dokumentach podpisywanych (zakładam) dwa lata temu. Ewentualnie można skontaktować się poprzez czat z Biurem Obsługi Klienta