- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
pytanie na temat zerwania umowy i internetu
► Temat, ze względu na charakter omawianego zagadnienia, został przeniesiony z kategorii Internet domowy (etykieta: Neostrada) - Moderator Wiktor ◄
Witam,
prosiłbym o pomoc, czy jeśli przedłużyłem umowę orange love telefonicznie to czy mogę zerwać umowę bez żadnych kosztów? Jeśli nie to co mogę zrobić aby internet był szybszy, umowa do 10Mb/s ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
pytanie na temat zerwania umowy i internetu
@robert23 , o ile w trakcie rozmowy telefonicznej nie wyraziłeś zgody na wcześniejsze rozpoczęcie zamówionej usługi, to bez kary masz na odstąpienie 14 dni. Taki formularz powinieneś mieć w dokumentach od kuriera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
pytanie na temat zerwania umowy i internetu
@Anonim a da się to jakoś sprawdzić, ponieważ mama, która przedłużała umowę nie pamięta, czy zgadzała się na te wcześniejsze rozpoczęcie usług ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
pytanie na temat zerwania umowy i internetu
Zgoda na wcześniejsze rozpoczęcie świadczenia usługi akurat tutaj nie ma nic do rzeczy, bo raz, że to dotyczy tylko nowych usług, a dwa, dla każdej umowy podpisanej poza siedzibą firmy (czyli np salonem) jest prawo do odstąpienia w ciągu 14 dni.
Ważne tylko jest to, że jeżeli podpisywałeś aneks (przedłużałeś umowę), to odstępujesz od aneksu, a nie od całej umowy. Więc warunki wtedy wracają na te co miałeś przed przedłużeniem. Jeśli chcesz zerwać umowę, to musisz złożyć osobne wypowiedzenie, a to czy będą doliczone dodatkowe koszty, to zależy, czy skończył Ci się już okres promocyjny pierwotnej umowy, czy nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
pytanie na temat zerwania umowy i internetu
@zbignieww czy da się sprawdzić czskończył się ten okres promocyjny ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
pytanie na temat zerwania umowy i internetu
Jeśli macie konto na Nowym Mój Orange, wystarczy po zalogowaniu się wejść w zakładkę Umowy i urządzenia, tam na jednej z pierwszych pozycji jest informacja o końcu umowy. Tylko tu też kolejna uwaga, jeśli aneks wszedł już w życie, będzie data obowiązywania zgodna z aneksem, więc datę końca pierwotnej umowy należy szukać na dokumentach podpisywanych (zakładam) dwa lata temu. Ewentualnie można skontaktować się poprzez czat z Biurem Obsługi Klienta