- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nie działa dostęp do poczty przez POP3
Od 29 kwietnia 2019 mój program pocztowy nie loguje się poprawnie do konta email na mail.orange.pl Nic nie było zmieniane ani przez jakieś strony ORANGE, ani w samym programie pocztowym. Czy coś zmieniał sam Orange? Błąd jest taki:
Authentication error.
Server returned error "[AUTH] Invalid login"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nie działa dostęp do poczty przez POP3
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nie działa dostęp do poczty przez POP3
Raczej nie. Zmieniłem abonament, dodałem Internet. Ale z samym kontem (email) nie robiłem nic. Jeśli zmiany na abonamencie miałby mieć wpływ, to spodziewałbym się problemów już z 2 miesiące temu....
Ale - nigdy nic nie wiadomo. Pytanie brzmi: jak to wyprostować? Nawet nie wiem jak się dobrać do tego konta przez przeglądarkę na stronach orange....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nie działa dostęp do poczty przez POP3
Na forum tego nikt nikt nie sprawdzi. Musisz uderzać na BOK na czacie lub infolinii (z poziomu powiązanej usługi Orange) - i tam domagaj się zgłoszenia technicznego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nie działa dostęp do poczty przez POP3
Czaterka ORANGE odmówiła mi współpracy w sprawach technicznych i poleciła dzwonić to technicznych (0.29 zł za minutę). Alternatywnie przekierowała mnie właśnie tutaj (co uważam za średni pomysł jeśli chodzi o dogłębne sprawdzenie konkretnego konta). Ale i tak - dzięki za wskazówki. Pójdę do salonu i niech tam napiszą zgłoszenie techniczne.
Na marginesie: zmiany numeru telefonu nie było, aczkolwiek dowiązany został drugi numer (może to wpływa, nie mam pojęcia). Nic - niech to sprawdzą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nie działa dostęp do poczty przez POP3
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nie działa dostęp do poczty przez POP3
@pswiatkiw salonie u konsultanta nic nie załatwisz w tym temacie. Chyba, że to tzw. Smart Store i ma możliwość połączeń video z infolinią... Ogólnie tylko infolinia w tym temacie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nie działa dostęp do poczty przez POP3
Dzięki. Strasznie mnie to denerwuje, że trzeba jeszcze za to płacić, aby zgłosić problem techniczny. Ale - zobaczymy w salonie, bo kto wie, kto wie... może się uda.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nie działa dostęp do poczty przez POP3
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
nie działa dostęp do poczty przez POP3
OK, zrobię tak, żeby coś szło do przodu.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »