internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 29
  • 0

internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN

W AnyConnect nie ma żadnych błędów - na tym poziomie wszystko wygląda jakby było połączone i powinno działać. 

Być może nie jest to problem samego VPNa a jakiegoś komponentu sieci po stronie klienta, ale tego nie mogę stwierdzić - nie mam dostępu do żadnych logów ani wiedzy szczegółowej o działaniu tego mechanizmu. Gdybym miała logi to by było wszystko jasne 🙂 Ale mogę debugować tylko 'objawowo'. 

 

 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 324
  • 1407
  • 33

internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN

Korzystam z any connecta i łączy bez problemu, zarowno z karty abonamentowej, jak i prepaida.

Czasem zdarzały się trudności, ale to okazywala sie kwestia zmienionego adresu proxy przegladarki lub ustawien cisco (trybik/ vpn i system scan / preferences).


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 11
  • 29
  • 0

internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN

Dzięki za sugestię, to rozwiązało sprawę (VPN Orange publiczne IP dynamiczne).

Takie samo rozwiązanie zostało zasugerowane przez techników Orange.

Jestem niesamowicie miło zaskoczona obsługą klienta Orange - sami zadzwonili z potencjalnymi rozwiązaniami i naprawdę chcieli rozwiązać problem.