- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN
W AnyConnect nie ma żadnych błędów - na tym poziomie wszystko wygląda jakby było połączone i powinno działać.
Być może nie jest to problem samego VPNa a jakiegoś komponentu sieci po stronie klienta, ale tego nie mogę stwierdzić - nie mam dostępu do żadnych logów ani wiedzy szczegółowej o działaniu tego mechanizmu. Gdybym miała logi to by było wszystko jasne 🙂 Ale mogę debugować tylko 'objawowo'.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN
Korzystam z any connecta i łączy bez problemu, zarowno z karty abonamentowej, jak i prepaida.
Czasem zdarzały się trudności, ale to okazywala sie kwestia zmienionego adresu proxy przegladarki lub ustawien cisco (trybik/ vpn i system scan / preferences).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
internet mobilny domowy - problem z połączeniem z VPN
Dzięki za sugestię, to rozwiązało sprawę (VPN Orange publiczne IP dynamiczne).
Takie samo rozwiązanie zostało zasugerowane przez techników Orange.
Jestem niesamowicie miło zaskoczona obsługą klienta Orange - sami zadzwonili z potencjalnymi rozwiązaniami i naprawdę chcieli rozwiązać problem.
- « Poprzedni
- Następny »