eSIM i specjalna jazda po nią do salonu....

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Po kolei:
Miałem całe życie SIM. Kupiłem iPhone AIR i się zaczeło. Zamieniłem się z bratem za iPhone 13. Brat też w nim miał eSIM. (Orange FLEX). Jemu  zajeło przeniesienie danych 5 minut.
Ja?
Stara SIM już była wyłączona (3Tygognie wcześniej zrezygnowałem). Więc pobierać chce eSIM. I się zaczyna eszcze gorzej, Bo ORANGE już tego kodu QR wcześniejszego nie włączy!!! Musiałem jechać specjalnie do salonu bo telefon i numer jest w pakiecie. Gdby logowałem się do Mój Orange z telefonu "głównego" mojejkobiety bo na nią wszystko jest. Nie da się odzyskać czy dostać nowy kod QR eSIM! Infolinia też odpada.
Bo nikt nie patrzy,że specjalnie sie traci czas i paliwo (25km do salonu). A na p[ytania w FLEX normalnie się da to czego wy nie możecie?
Bo to co innego. OK,ale jakoś tam się da!
Na pytanie:
Jestem kierowcą miedzynarodowym, Co bym miał zrobić będąć w środku Europy i by się telefon zepsuł?
Musiał by Pan specjalnie wrócić po kod QR!
Żenada!
Na pytanie:
Mam ubezpieczenie PREMIUM. Czyli wróci telefon z naprawy i dostane go do paczkomatu będzie bez karty to co też będę musiał jechać do salonu?
Odpoqwiedz:
TAK.
Pytanie:
No,ale jak ubezpieczenie to niech mi zwrócą koszta dojazdu i czas.
Odpoweidz:
No tak się nie da.
Nokia jak się zepsułą to od razu zapasową dostawałem na czas naprawy. Teraz telefony po kilka tysięcy złoty a ubezpieczenie może KU rde WYPOŻYCZYĆ ZA 50 ZŁ zapasowy telefon!
FRAJERSTWO! I totalna obraza nawet nie klienta tylko, ale człowieka.
eSIM ma właśnie służyć w razie W. Ukradli,zgubiłem telefon. Nie lece do SIM do salonu itd, tylko ściągam eSIM, Taka była myśl jej stworzenia, ale jak się okazuje nie wszyscy to zrozumieli.
Także wróciłem do zwykłej SIM i już tego błedu z eSIM nie popełnie w życiu.

*Edytowałem treść - moderator Wojciech.

4 ODPOW. 4

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 859
  • 5060
  • 37