- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
dot. komunikatu o nieobecności na poczcie głosowej
Witam.
Obecnie gdy nie odbieram tel., nagrany i aktywny komunikat o nieobecności jest słyszalny dla dzwoniącego do mnie po ok. ośmiu dzwonkach, co skutecznie uniemożliwia jego odsłuchanie, gdyż mało kto czeka aż tyle dzwonków, żeby ten komunikat odsłuchać.
Zgłosiłem prośbę o skrócenie ilości dzwonków, po których włącza się rzeczony komunikat, do np. dwóch.
(Zlecenie MXXXXXXXXXX). Zlecenie podobno zostało zrealizowane, jednak po 2 dniach usługa nadal nie działa poprawnie. Za radą Pani z BOKu ponownie zresetowałem telefon (nie wiem po co?), oczywiście również nie przyniosło to oczekiwanego rezultatu.
Wydaje mi się, że problem nie jest aż tak skomplikowany, żeby jego rozwiązanie było nie do opanowania przez operatora.
Czy ktoś mógłby mi pomóc w tej sprawie, aby skutecznie i raz na zawsze rozwiązać tą kwestię ???
___________
* Wpis poddany edycji - zakryłem numer zlecenia - moderator Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
dot. komunikatu o nieobecności na poczcie głosowej
To forum samopomocowe. Nawet jeśli czytają to osoby z Orange nikt nie może na tej podstawie szukać czegoś u Ciebie na koncie (dlatego też jest ukryty numer zlecenia). Zachęcam do kontaktu z BOK oficjalnymi kanałami: telefon lub czat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
dot. komunikatu o nieobecności na poczcie głosowej
@slawekjurek w ustawieniach Poczty Głosowej na portalu www Mój Orange, nie ma opcji skracania tego czasu, dla biznesu jest więcej opcji, skorzystaj z pomocy dla klienta biznesowego, tu niestety bardziej nie pomożemy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
dot. komunikatu o nieobecności na poczcie głosowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
dot. komunikatu o nieobecności na poczcie głosowej
@Anonim No trudno, szukałem pomocy wszędzie, w tym kilkakrotnie w BOK, bez efektu. Może to czas aby zmienić operatora?
@Piotrekk85 Drogi... za drogi, jak na możliwości operatora.
@Anonim Ile razy mam więc dzwonić do BOKu w interesującej mnie sprawie ? Niestety prócz oczekiwania na telefonie na rozwiązanie tej kwestii, jestem jeszcze w pracy, tym bardziej że dzwonię z tel. firmowego, który w tym czasie jest bezużyteczny.
Ja ze swej strony zachęcałbym gorąco i konsekwentnie przedstawicieli operatora, aby w końcu rozwiązały tą, jak się okazuje, niesamowicie zawiłą i trudną do rozwiązania sprawę, o którą zresztą pytam regularnie co roku i co roku, od co najmniej kilku lat, nikt nie potrafi mi pomóc.
____________
Scalenie wpisów - Rafał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
dot. komunikatu o nieobecności na poczcie głosowej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
dot. komunikatu o nieobecności na poczcie głosowej
@slawekjurek rozumiem Twoje niezadowolenie ale niezależnie co tu napiszesz nikt od operatora tego nie ruszy. Tylko oficjalne drogi kontaktu jak nie telefon może być czat. Tu na pytanie dlaczego operator mimo prób kontaktu nie zmienił ci ilości dzwonków na poczcie odpowiedzi niestety nie znajdziesz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
dot. komunikatu o nieobecności na poczcie głosowej
@Piotrekk85 Sądzisz, że znając nazwę abo, będziesz w stanie mi pomóc ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
dot. komunikatu o nieobecności na poczcie głosowej
@Anonim Obawiam się, że nigdzie nie znajdę tej odpowiedzi i to jest sedno tego problemu. Natomiast sądziłem, w swojej naiwności, że jest tu ktokolwiek, kto boryka się z takim samym problemem i chciałby opowiedzieć o swoich bojach i ew. jego rozwiązaniu lub nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
dot. komunikatu o nieobecności na poczcie głosowej
Może to pomoże zrób tak:
Podaj następujący kod: *61+4850X88XXXXXX1130#OK
gdzie: 50X88XXXXXX to numer skrzynki głosowej Abonenta np. dla numeru 501234567 numer skrzynki to 50188234567
30 - oznacza wydłużenie czasu zgłoszenia się poczty o 30 sekund.
Po wprowadzeniu kodu poczta będzie się zgłaszać po 30 sekundach.
Wprowadzenie kodu oraz wydłużenie czasu zgłoszenia się poczty jest bezpłatne.
Aby ponownie skrócić czas oczekiwania na zgłoszenie się poczty głosowej, wystarczy wpisać ten sam kod, a zamiast liczby 30 wpisać 15.
Nie wiem czy zadziała z np. 5 czy 10 sekund. Testuj.