Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zwykle dostepna prędkość - rozwiązanie umowy

Anonim

Nie dotyczy

Zwykle dostepna prędkość - rozwiązanie umowy

Przecież technika nie interesuje co komputer klienta pokazuje, tylko to co jest na porcie.  


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32831
  • 39178
  • 1392

Zwykle dostepna prędkość - rozwiązanie umowy

Masz rację. Ale Unia wymyśliła sobie takie pojęcie i jeśli jesteś konsumentem i nie wykorzystujesz internetu do pracy (inna kwestia jak to sprawdzić), to operator musi gwarantować "prędkość zwykle dostępną". To nie oznacza automatycznie bonifikaty jak przy awarii 1/30 opłaty miesięcznej za dzień.
Anonim

Nie dotyczy

Zwykle dostepna prędkość - rozwiązanie umowy

Jak już to powinna być "prędkość zwykle dostępna", ale dla konkretnego łącza. W takim przypadku to by Orange musiało bardziej dbać o linie, a tak to nie muszą nic robić, jak trochę linia straci parametry.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32831
  • 39178
  • 1392

Zwykle dostepna prędkość - rozwiązanie umowy

Tyle teorii. Nie ma narzędzia do badania więc nikt tego nie sprawdzi.
Anonim

Nie dotyczy

Zwykle dostepna prędkość - rozwiązanie umowy

Wszystko to jest kwestia zapisów w regulaminie usług, przecież nigdy nie będzie takiego zapisu, który w przypadku powiedzmy niewielkiego pogorszenia parametrów linii, obligowałby firmę do naprawy.