- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
22-06-2018
17:31
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
22-06-2018
17:31
Zwykle dostepna prędkość - rozwiązanie umowy
Przecież technika nie interesuje co komputer klienta pokazuje, tylko to co jest na porcie.
22-06-2018
17:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
22-06-2018
17:36
Zwykle dostepna prędkość - rozwiązanie umowy
Masz rację. Ale Unia wymyśliła sobie takie pojęcie i jeśli jesteś konsumentem i nie wykorzystujesz internetu do pracy (inna kwestia jak to sprawdzić), to operator musi gwarantować "prędkość zwykle dostępną". To nie oznacza automatycznie bonifikaty jak przy awarii 1/30 opłaty miesięcznej za dzień.
22-06-2018
17:44
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
22-06-2018
17:44
Zwykle dostepna prędkość - rozwiązanie umowy
Jak już to powinna być "prędkość zwykle dostępna", ale dla konkretnego łącza. W takim przypadku to by Orange musiało bardziej dbać o linie, a tak to nie muszą nic robić, jak trochę linia straci parametry.
22-06-2018
17:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
22-06-2018
17:46
Zwykle dostepna prędkość - rozwiązanie umowy
Tyle teorii. Nie ma narzędzia do badania więc nikt tego nie sprawdzi.
22-06-2018
17:59
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
22-06-2018
17:59
Zwykle dostepna prędkość - rozwiązanie umowy
Wszystko to jest kwestia zapisów w regulaminie usług, przecież nigdy nie będzie takiego zapisu, który w przypadku powiedzmy niewielkiego pogorszenia parametrów linii, obligowałby firmę do naprawy.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »