- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwykle dostepna prędkość - rozwiązanie umowy
► Temat został przeniesiony z kategorii Internet domowy (etykiety: Neostrada, szybkość internetu) - Moderator Wiktor ◄
Hej,
W mojej umowie (Neostrada VDSL do 80 MB), widnieje zapis o tym, że powinienem być w stanie uzyskac predkośc zwykłą na poziomie 70% maksymalnej przez większośc czasu w okresie rozlcizeniowym.
Czy jeżeli tak nie jest, to czy mogę rozwiązać umowę z winy Orange bez konieczności zwrotu przyznanej ulgi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwykle dostepna prędkość - rozwiązanie umowy
@computermanNie możesz bo masz gwarantowana od 20 do 80Mb a nie 70%
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwykle dostepna prędkość - rozwiązanie umowy
Definicja zwykle dosępnej predkości:
„Przez prędkość zwykle dostępną rozumiemy prędkość, jaką możecie Państwo uzyskać przez 70% okresu rozliczeniowego.”
http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2005511/4107287213.pdf
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwykle dostepna prędkość - rozwiązanie umowy
Jak się nie zgadzasz z czymś to napisz reklamacje do Orange źle jest sformułowany ten zapis. Ja mogę mieć w tym samym domu 60Mb a ty 40 Mb na tym polega ten zapis 70%
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwykle dostepna prędkość - rozwiązanie umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwykle dostepna prędkość - rozwiązanie umowy
Czy zgadzacie sie z tym że wg w/w umowy:
- moja minimalna prędkośc powinna wynosić :20 000 kb/s
- moja maksymalna powinna wynosić: 80 000 kb/s
- przez 70% okresu rozliczeniowego powinna wynosić min 70% prędkości maksymalnej (czyli co najmniej 56 000 kb/s)
Bo nie jestem do końca przekonany czy tak samo rozumiemy zapis odnośnie prędkości zwykle dostepnej.
Tu nie chodzi o wahania predkości między 20 a 80, tylko o to że wg umowy przez większość czasu powinno być min 70% prędkości maksymalnej. Albo że tyle powinno to być średnio w przypadku tego konkretnego przyłączą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwykle dostepna prędkość - rozwiązanie umowy
2) ze zwykle dostępną prędkością stanowiącą 70% prędkości maksymalnych do komputera i od komputera,
Ten zapis nic kompletnie nie mowi ani nic nie gwarantuje, takie jest moje zdanie.
Umowa mowi jasno od minimum 20Mbps do 80Mbps i to jest istotny zapis, tyle, jesli bedzie ponizej 20Mbps wtedy mozna pisac reklamacje.
Przeciez jak bedą kiepskie linie telefoniczne, to jak mogą zaoferować 70% predkości maksymalnej :), zsychronnizuje na tyle ile pozwalają parametry technicznie lini, tak to dziala.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwykle dostepna prędkość - rozwiązanie umowy
Jeśli wg tego narzędzia nie będzie prędkości zwykle dostępnej, przysługuje Ci bonifikata w kwocie określonej w regulaminie danej usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwykle dostepna prędkość - rozwiązanie umowy
Te zapisy o procentach nie mają nic wspólnego z rzeczywistością są bez sensu.
https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2005511/4107287213.pdf
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwykle dostepna prędkość - rozwiązanie umowy
6. Jeśli świadczona przez nas Usługa nie osiąga poziomu jakości, który
określiliśmy w warunkach umownych (w tym wielkości dostępnego
pakietu danych jeśli taki jest oferowany w związku z usługą dostępu
do internetu) mogą Państwo zażądać odszkodowania w wysokości
szkody, którą Państwo ponieśli w związku z brakiem poziomu jakości
Usługi.
7. W stosunku do Konsumentów za nienależyte wykonanie Umowy
uznamy znaczące i stałe lub regularnie powtarzające się odstępstwa
od parametrów jakości usługi dostępu do internetu (w tym prędkości),
które wskazujemy w warunkach umownych, jeśli zostanie to
stwierdzone za pomocą mechanizmu monitorowania certyfikowanego
przez Urząd Komunikacji Elektronicznej.
Edit: info na stronach UKE https://www.uke.gov.pl/akt/v-speed-zwyciezca-konkursu-na-certyfikowany-mechanizm-monitorowania-jakos...
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »