- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wątek przeniesiony z działu "Konto Mój Orange" - Moderator Wojciech.
Witam. Mama pytanie odnośnie opłat. W około połowie okresu rozliczeniowego zmieniłem ofertę. W poprzednim rachunku przedpłaciłem za miesiąc który nie został przeze mnie wykorzystany do końca. W tym rachunku nie dostałem zwrotu za niewykorzystane 8 dni, a za te 8 dni naliczony mi został kolejny abonament. Powinno się to mniej więcej wyzerować, a tymczasem płacę dwa razy za ten sam okres czasu. Piszę, bo ten pierwszy abonament przyszedł mi prawie jak za 2 miesiące. Czy coś jest nie tak?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na drugiej fv powinno się już wszystko zgadzać i pewnie będą umieszczone korekty.
Jak nadal są zastrzeżenia co do wystawionej fv skladaj reklamacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot abonamentu
Wyjaśnij sprawę telefonicznie czy poprzez czat, pierwszy rachunek zawsze jest większy, co do reszty to już Biuro Obsługi Klienta, bez wglądu w faktury d zgadywanie @arko535.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot abonamentu
@arko535, podaj screen i sprawdzimy jak to wygląda (pamiętaj, aby zamazać dane wrażliwe).
Jakie oferty zmieniałeś ??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Na drugiej fv powinno się już wszystko zgadzać i pewnie będą umieszczone korekty.
Jak nadal są zastrzeżenia co do wystawionej fv skladaj reklamacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zwrot abonamentu
@arko535, udało się wyjaśnić sprawę? Któraś z powyższych odpowiedzi pomogła i oznaczamy jako rozwiązanie?