Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zwrot abonamentu

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Zwrot abonamentu

Wątek przeniesiony z działu "Konto Mój Orange" - Moderator Wojciech.

 

Witam. Mama pytanie odnośnie opłat. W około połowie okresu rozliczeniowego zmieniłem ofertę. W poprzednim rachunku przedpłaciłem za miesiąc który nie został przeze mnie wykorzystany do końca. W tym rachunku nie dostałem zwrotu za niewykorzystane 8 dni, a za te 8 dni naliczony mi został kolejny abonament. Powinno się to mniej więcej wyzerować, a tymczasem płacę dwa razy za ten sam okres czasu. Piszę, bo ten pierwszy abonament przyszedł mi prawie jak za 2 miesiące. Czy coś jest nie tak?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 416
  • 245
  • 17

Zwrot abonamentu

Na drugiej fv powinno się już wszystko zgadzać i pewnie będą umieszczone korekty.

Jak nadal są zastrzeżenia co do wystawionej fv skladaj reklamacje.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4
Anonim

Nie dotyczy

Zwrot abonamentu

Wyjaśnij sprawę telefonicznie czy poprzez czat, pierwszy rachunek zawsze jest większy, co do reszty to już Biuro Obsługi Klienta, bez wglądu w faktury d zgadywanie @arko535.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3210
  • 7456
  • 135

Zwrot abonamentu

@arko535, podaj screen i sprawdzimy jak to wygląda (pamiętaj, aby zamazać dane wrażliwe).

 

Jakie oferty zmieniałeś ?? 

 

 


Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 416
  • 245
  • 17

Zwrot abonamentu

Na drugiej fv powinno się już wszystko zgadzać i pewnie będą umieszczone korekty.

Jak nadal są zastrzeżenia co do wystawionej fv skladaj reklamacje.


Zespół Nasz Orange
  • 2930
  • 10909
  • 64

Zwrot abonamentu

@arko535, udało się wyjaśnić sprawę? Któraś z powyższych odpowiedzi pomogła i oznaczamy jako rozwiązanie?