Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zwróciłem Router w grudniu, a Orange nalicza opłaty!


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 180
  • 293
  • 2

Zwróciłem Router w grudniu, a Orange nalicza opłaty!

Witam.

 

Zwróciłem router 2 grudnia 2019 roku w salonie, a Orange zaczął mi za niego naliczać opłaty.

 

Dzwoniłem, informowałem, mówiono że trzeba czekać, żebym poszedł do salonu bo oni tego w systemie nie mają. Poszedłem do jednego, poszedłem do drugiego. Skan zwrotu przyjęli, ale dalej na moim koncie router figuruje jak bym go miał. Nawet ostatnio na czacie z konsultantem rozmawiałem - jakieś 2 tygodnie temu i skan jemu przesyłałem rozmawiałem, teraz też ostatnio z pracownikiem i mówią że niby sprawa zwrotu routera została zamknięta, ale ten na moim koncie dalej wisi. I każą płacić za wypożyczenie, choć opłaty miało nie być. Miał być internet VDSL, ale był tylko 2 dni.

 

Co z tym zrobić?

 

To jest dokument zwrotu: Dane wrażliwe wykasowałem.

Do UKE zgłosić, na policję?

 

 

Tak to na koncie wygląda w zakładce umowy i urządzenia.

10 ODPOW. 10

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18405
  • 52630
  • 706

Zwróciłem Router w grudniu, a Orange nalicza opłaty!

@gilban usuń jeszcze dane nr seryjny urządzenia oraz nr Internetu domowego.

Proponuję jeszcze raz udać się do salonu, w którym był zdawany sprzęt, niech jeszcze raz sprawdzą przyjęcie sprzętu i trzeba zostawić reklamację ze skanem protokółu zdawczego i fakturą za dzierżawę sprzętu. W reklamacji ma być zawarta również informacja o zwrot niesłusznie pobranej opłaty.

Uważam, że pracownik coś albo błędnie wprowadził, albo coś nie było dopilnowane. Koniecznie musi być to wyjaśnione i napisana reklamacja.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 180
  • 293
  • 2

Zwróciłem Router w grudniu, a Orange nalicza opłaty!

Dziękuję. Tak zrobię.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2579
  • 6851
  • 189

Zwróciłem Router w grudniu, a Orange nalicza opłaty!

@gilban zawsze trzeba sprobowac jeszcze raz wszystko wytlumaczyc i przede wszystkim napisac reklamacje. Dolaczyc kopie dokumentow i czekac. Nastepny krok to chyba rzecznik praw konsumenta, ale oby wszystko sie pomyslnie zakonczylo. Powodzenia


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6518
  • 15924
  • 84

Zwróciłem Router w grudniu, a Orange nalicza opłaty!

@gilbanWitam można spróbować zawsze reklamacji opisać spokojnie co i jak  dołączyć dokument zwrotu i złożyć reklamację w salonie lub na czacie Bok Orange w pliku PDF  reklamacja potrwa do 30 dni albo szybciej  może to coś pomoże  i otrzymasz może jakąś rekompensatę tylko pamięta żądaj nr reklamacji .

  https://www.orange.pl/view/kontakt?footerlink=true


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 180
  • 293
  • 2

Zwróciłem Router w grudniu, a Orange nalicza opłaty!

Na czacie już to zrobiłem, przesłałem skan dokumentu zwrotu i dostałem numer zgłoszenia.

 

Ale jak widać sprzęt dalej figuruje na moim koncie, czyli nic się nie zmieniło.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6518
  • 15924
  • 84

Zwróciłem Router w grudniu, a Orange nalicza opłaty!

@gilban  ok czyli reklamacja zrobiona teraz około 30 dni czekaj na odpowiedź może szybciej 🙂


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 180
  • 293
  • 2

Zwróciłem Router w grudniu, a Orange nalicza opłaty!

Ja reklamację składałem przez czat 30 stycznia i nawet numer tej reklamacji dostałem. Wysłałem skan w pdfie. Wcześniej w innym salonie byłem i skan zdania sprzętu dałem.

 

Mnie kobieta na chacie napisała że to do tygodnia trwa.

 

napisałem jej:

tydzień temu byłem w Warszawie przy Głębockiej
w salonie Orange
Ona: niestety nie mam na koncie dodanego zgłoszenia z potwierdzeniem zwrotu. i taka lipa.

 

Oczywiście treść rozmowy wysłałem sobie na e-mail.

 

i mi wyraźnie napisała:

 Zazwyczaj zgłoszenia realizujemy do 7 dni

Anonim

Nie dotyczy

Zwróciłem Router w grudniu, a Orange nalicza opłaty!

Czy to nie jest powszechna praktyka?

2 lata temu sprzęt zwrócony w salonie.

Po kilku miesiącach faktura za nie zwrócony sprzęt.Trzeba była jechać z protokołem zwrotu i wyjaśniać.

Dziadostwo w tej firmie i tyle.

Zastanawiałem się nad powrotem, ale doszedłem do wniosku, że może lepiej trzymać się jednak z daleka.Szkoda nerwów.

 


Pracuję w Orange
  • 931
  • 1518
  • 35

Zwróciłem Router w grudniu, a Orange nalicza opłaty!

@Anonim Czy wg. Regulaminu opłata jest za brak zwrotu sprzętu?